به گزارش ایرنا، مجید کیهانی چهارشنبه شب در مجمع انتخاب رئیس جدید هیات دو و میدانی اصفهان در سرای ورزشکاران این شهرستان افزود : یکی از مهمترین مشکلات دو و میدانی استان ها به خصوص اصفهان این است که امکانات این رشته در اختیار رشته های دیگر است و این بزرگترین آسیب است.
وی اظهارداشت : مسوولیت ما توسعه ورزش دو و میدانی در سطح قهرمانی است و رشته نزدیک به ورزش همگانی، دو و میدانی است.
وی با بیان این که دو و میدانی جزو فدراسیون موفق کشور است ، تصریح کرد : امروز چالش مالی در این فدراسیون وجود ندارد.
کیهانی تصریح کرد : دو برنامه به طور مشخص در دستور کار خود برای مسیر توسعه این ورزش قرار دادیم که مهمترین مساله در ورزش دو و میدانی در همه کشورها مربی است.
به گفته وی اگر مربی عاشق دو و میدانی نباشد کارمان راه به جایی نمی برد.
کیهانی با بیان این که ساماندهی مربیان مهمترین و اصلی ترین برنامه است خطاب به رییس هیات اصفهان تصریح کرد : منابع در ورزش دو و میدانی باید برای ساماندهی مربیان باشد چون اگر مربی نباشد ورزشکاری نمی توانیم پرورش دهیم.
وی اضافه کرد : مربیانی که شناسایی می شوند باید دنبال جذب استعداهایی که برای دو و میدانی ایران مدال کسب کنند.
رییس فدراسیون دو و میدانی با تاکید بر ساماندهی ورزشکاران ملی پوش دو و میدانی افزود: ورزشکاران استان در بخش پیست و سالن مشکل دارندد به زودی سالن خوراسگان اصفهان را برای این ورزش مهیا می کنیم.
کیهانی همچنین استفاده از ظرفیت ورزشگاه نقش جهان برای ورزش دو و میدانی خواستار شد و بیان کرد : باشگاه سپاهان برای حمایت از این ورزش وارد عمل شود و حمایت کند.
وی یادآور شد : به رسول یزدی زاده رییس سابق هیات دو و میدانی اصفهان خسته نباشید می گویم چون با شرایط سختی این رشته ورزشی را به اینجا رساند.
وی اظهارداشت : عدم همراهی با وی در سالهای گذشته از موانعی بود که او را با مشکل رو به رو کرد و خانواده دو و میدانی اصفهان با او خوب کار نکردند.
وی با بیان اینکه یزدی زاده یکی از تاثیرگذارترین روسای هیات دو و میدانی کشور بوده است، گفت: به محمدرضا برکت رییس جدید دو و میدانی تبریک می گویم و برای او آرزوی موفقیت دارم.
کیهانی اظهارداشت: استان اصفهان به عنوان یکی از قطب های دو و میدانی کشور است و متاسفانه به دلایلی جایگاه گذشته نه چندان دور خود را ندارد.
وی با بیان اینکه بیست و پنح سال پیش اقتصاد استان در خدمت دو و میدانی بود، گفت: باشگاهی مانند سپاهان، پلی اکریل و ذوب آهن در ورزش دو و میدانی فعال بودند.
وی در خواست کرد همه بزرگان، پیشکسوتان و علاقمندان به ورزش دو و میدانی محمدرضا برکت را در پیشبرد امور حمایت کنند.
/6026/8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.