به گزارش ایرنا، فرماندار آران و بیدگل روز چهارشنبه در حاشیه بهره برداری از این طرح ها به خبرنگاران گفت: سه اقامتگاه بوم گردی بخش خصوصی با سرمایه گذاری افزون بر 21 میلیارد ریالی ‌در بخش کویرات راه اندازی شد که در مجموع برای 30 نفر اشتغال ایجاد می کند.
اسماعیل بایبوردی تشریح کرد: اقامتگاه شهریاران با زیربنای یک هزار و 700 مترمربع و ظرفیت پذیرش 150 نفر با سرمایه گذاری 16 میلیارد ریالی در روستای شهریاری به بهره برداری رسید.
وی افزود: اقامتگاه زیبا چنار هم با زیربنای 400 متربع و ظرفیت پذیرش 25 نفر با سرمایه گذاری 6 میلیارد ریالی و اقامتگاه میدان گاه با زیربنای 600 مترمربع و 40 نفر ظرفیت با سرمایه گذاری 2 میلیارد ریالی در روستای کاغذی بهره برداری شد.
فرماندار آران و بیدگل یادآور شد: این شهرستان با وجود برخورداری از جاذبه های گوناگون طبیعی و تاریخی، مقصد مسافران و گردشگران داخلی و خارجی بوده و بر این اساس نیازمند مرکزهای اقامتی استاندارد جهت اسکان است.
به گفته وی، شهرستان آران و بیدگل دارای پنج واحد اقامتی با نزدیک به 300 نفر ظرفیت اسکان بود که با بهره برداری از واحدهای اقامتی جدید، ظرفیت اسکان از 215 نفر به 515 نفر افزایش یافت.
بایبوردی در ادامه عنوان کرد: همچنین بخش رادیولوژی درمانگاه تامین اجتماعی آران و بیدگل نیز با اعتبار 15 میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید که خبر خوشی برای قشر کارگری و سایر قشرهای تحت پوشش این بیمه در شهرستان می باشد.
به گفته وی، 50 طرح با اعتبار افزون بر یک هزار و 990 میلیارد ریال همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در آران و بیدگل به بهره برداری خواهد رسید.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.