به گزارش ایرنا، سالن اشتغال، ورزش و مرکز آموزش و کار درمانی معلولان بهزیستی با زیربنای600 مترمربع، خانه تاریخی معظمی در زمینی به مساحت یکهزار و500 و زیربنای500 مترمربع به عنوان ساختمان اداری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، خط تولید شرکت ستاره پلیمر در زمینی به وسعت 6 هزار و700 و زیربنای2 هزار و 280 مترمربع و آبیاری کم فشار محله 'فیلاخص' گلشهر در سطح 97 هکتار، از جمله طرح هایی است که روز سه شنبه با حضور جمعی از مسوولان گلپایگان به بهره برداری رسید.
همچنین آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به 12 روستا با اجرای خط انتقال به طول هشت کیلومتر از ایستگاه پمپاژ روستای شرکت زراعی با پیش بینی 25 میلیارد ریال اعتبار و آبرسانی به روستای وانشان از مخزن پیستون سازی با اجرای خط انتقال شش هزار و 350 متر و پیش بینی بالغ بر چهار هزار و500 میلیون ریال اعتبار از دیگر طرح هایی است که برای تامین آب آشامیدنی بخشی از روستاهای این شهرستان از محل تصفیه خانه گلپایگان اجرا خواهد شد.
فرماندار گلپایگان در جمع خبرنگاران، اعتبار اجرای این طرح ها را حدود 23 میلیارد تومان اعلام کرد.
حسین یار محمدیان گفت: برای صرفه جویی در آب کشاورزی با اجرای طرح های نوین آبیاری و تامین آب آشامیدنی روستایی، اقدامات موثری در چند سال اخیر انجام شده است که امروز شاهد افتتاح بخشی از آنها بودیم.
وی اظهار داشت: بیش از80 عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در این شهرستان در حال اجراست.
شهرستان گلپایگان در180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
6027/7138
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.