به گزارش ایرنا، مجید جلالی عصر دوشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و نساجی مازندران افزود: ما کار خود را خیلی دیر شروع کردیم و مشکلاتی وجود دارد اما تمرینات بازیکنان، من را خیلی به این تیم امیدوار کرده است.
وی گفت: دو بازی تدارکاتی انجام دادیم که نشان داد تیم ما شایسته است و بازیکنان دوست دارند شایستگی خود را ثابت کنند و اطمینان دارم که در نیم فصل دوم روزهای خوبی در انتظار ماست و می توانیم تماشاگران خوب خود را که از نزدیک همه چیز را زیر نظر دارند، خوشحال کنیم.
جلالی با اشاره به جدایی خود از تیم پیکان تهران و پیوستنش به نساجی در نیم فصل دوم اظهار داشت: در تیم پیکان بازی های خوبی انجام دادیم ولی در آخرین بازی مسائلی پیش آمد که جلسات متعددی با هیات مدیره داشتیم اما چیزی را که هیات مدیره می خواست، نپذیرفتم که منجر به جدایی ام از تیم پیکان شد.
سرمربی نساجی مازندران با اشاره به دیدار تیمش با ذوب آهن اصفهان گفت: فیلم آخرین بازی تدارکاتی ذوب آهن را دیده و این تیم را بطور کامل آنالیز کرده ایم.
وی افزود: ذوب آهن خوب بازی می کند و هر کس می خواهد با این تیم روبه رو شود باید روی آن حساب باز کند با این وجود، در بازی فردا، تیم ما موفق خواهد بود.
جلالی افزود: 26 بازیکن را فهرست کردیم ولی نتوانستیم هیچکدام از آنها را جذب کنیم چون در تیم های خود ماندگار شدند با این حال دو بازیکن خارجی را جذب کردیم که خود من روی آنها شناخت داشتم.
وی گفت: هواداران نساجی مازندران شرایط این تیم را بخوبی درک می کنند و اطمینان می دهم که مجموعه بازیکنان مربیان و مسئولان تیم هر کاری که از دستشان برآید برای سربلندی این تیم انجام خواهند داد.
وی افزود: در دیدار فردا مقابل ذوب آهن، محمد عباس زاده، مصدوم و عباس فرجی محروم هستند و نمی توانند در ترکیب تیم ما جای داشته باشند.
دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و نساجی مازندران در چهارچوب مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور روز سه شنبه 16 بهمن ساعت 18:15 در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود.
6027/8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.