به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز شنبه در آیین نمادین نواختن گلبانگ انقلاب در دبیرستان نیایش اصفهان افزود: یکی از نعمت های بزرگ انقلاب، امنیت است که این مهم حتی در بسیاری از کشورهای مدعی آزادی وجود ندارد.
وی خطاب به دانش آموزان به عنوان کسانی که به لحاظ سنی وقایع به ثمر رسیدن انقلاب را ندیده و شاید از اهمیت آن خیلی آگاه نباشند، اظهارداشت: به عنوان کسی که در دوران انقلاب تجربه زندان و پس از آن در صحنه های دیگر حاضر بوده ام باید اذعان کنم که انقلاب، نعمتی فراموش نشدنی برای مردم ایران است.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در این راستا آموزش و پرورش به عنوان یک بخش مهم و قابل اهمیت در کشور باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد.
وی از خیرین دعوت کرد تا در کنار مسوولان دست در دست هم دهند و برای رفع مشکلات و کاستی های دستگاه تعلیم و تربیت وارد عمل شوند.
وی با برشمردن موفقیت های علمی و فرهنگی کشور تصریح کرد: قبل از این دوران چهل ساله چنین موفقیت هایی وجود نداشت.
رضایی ادامه داد : آزادی و استقلال نظام جمهوری اسلامی فرصت و نعمتی است که برای ما به یادگار گذاشته شده است.
وی یادآور شد: باید یاد و خاطره شهدای انقلاب را همانند شهدای هشت سال دفاع مقدس به عنوان سربازان امام در دوران پیروزی انقلاب گرامی بداریم.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مقایسه عملکرد چهل ساله انقلاب با دوران پیش از آن نشان می دهد که کشور همواره حرکتی رو به جلو داشته است.
ناهید تاج الدین افزود: فراموش نکنیم که بخشی از محدودیت ها برای بانوان نه تنها در کشور ما بلکه در تمام دنیا وجود دارد.
وی انتصاب 30 درصد از بانوان برای پست های مدیریتی در دولت تدبیر و امید را افتخاری بزرگ برشمرد و از مدیران استان خواست که آنها همواره این اقدام را اجرایی کنند.
نماینده مجلس به بازشدن 20 روزه جریان آب در زاینده رود پس از 20 ماه را شایسته و حق مردم اصفهان ندانست و گفت: مشکل آب اصفهان همچنان توسط نمایندگان در مجلس پیگیری می شود.
وی مشکل زاینده رود و تالاب گاوخونی را خاص اصفهان ندانست و گفت: خشک شدن این رودخانه و تالاب 14 استان همجوار را تهدید می کند.
این آیین با نواختن گلبانگ انقلاب و اجرای سرود و برنامه های جنبی متنوع پایان یافت.
اکنون 850 هزار دانش‌ آموز در بیش از پنج هزار باب مدرسه در استان اصفهان به تحصیل مشغول هستند.
/6026/6994
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.