حسن حاج رسولیها روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: لازمه قهرمانی ایران در آسیا نگرش مثبت و بازی های هوشمندانه است ، تیم های متعددی در آسیا ادعای قهرمانی دارند ولی ایران باید با برنامه ریزی درست با صعود به عنوان تیم نخست از مرحله گروهی، در مراحل بعدی نیز جدی تر و عاقلانه تر رو در روی رقبا قرار بگیرد.
پیشکسوت اصفهانی فوتبال خاطرنشان کرد: دیدار نخست ایران در مرحله گروهی جام ملت های آسیا با یمن بازی مهم و مؤثری است، زیرا میزان آمادگی بازیکنان و شرایط تیمی در مسابقه نخست مشخص می شود و سایر رقبا نیز این دیدار را بطور کامل رصد می کنند.
این کارشناس فوتبال با بیان اینکه شرایط تیمی ایران مطلوب است، گفت: تعطیلی لیگ و تشکیل اردوی تیم ملی با یک فاصله زمانی به نسبت بلند با شروع مسابقات آسیا، فرصت تمرین مناسبی را در اختیار ملی پوشان قرار داد.
وی با اشاره به برنامه ریزی کی روش برای هر مسابقه تصریح کرد: خوشبختانه دست کم گرفتن حریفان در هر مقیاسی، دیدگاه سرمربی تیم ملی ایران نیست زیرا او می داند که همین حریفان به ظاهر ضعیف ممکن است چه اندازه برای تیم ما دردسر ساز شوند، بنابراین او هر تیمی را حریفی جدی می پندارد و همواره در صحبتهایش به این موضوع تاکید کرده است.
حاج رسولیها با بیان اینکه تمامی رقبا در آسیا برای حضور برابر ایران با انگیزه هستند، خاطرنشان کرد: هر تیم به ظاهر کوچکی می تواند شگفتی ساز شود، برای مثال در دیدار نخست تیم امارات میزبان با بحرین دیدیم که تیم میهمان که روی کاغذ ضعیف تر بود، میزبان جام را متوقف و از این مسابقه یک امتیاز کسب کرد.
مربی اسبق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پیش بینی کرد که ایران با ارایه یک بازی منطقی و حساب شده برابر یمن می تواند با تفاضل دست کم سه گل پیروزی را بدست آورد.
وی میزان حمایت رسانه ها از تیم ملی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: همراهی رسانه ها و توجه به نکات مثبت تیم ایران بطور حتم کمک شایانی به موفقیت ملی پوشان خواهد کرد.
هفدهمین دوره جام ملت های آسیا از دیروز 15 دی در کشور امارات عربی متحده آغاز شد و تیم ایران در این مسابقات با تیم های عراق، یمن و ویتنام هم‌ گروه است.
تیم ملی کشورمان در نخستین دیدار خود در این رقابت ها، فردا دوشنبه و از ساعت 19: 30 به مصاف تیم ملی یمن می رود.
6020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.