محمد سلطان حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر این اساس، قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مشاغل دولتی شامل کارکنان هیات های ورزشی در استان ها نمی شود.
وی تصریح کرد: هنوز دستورالعملی از سوی وزارت ورزش و جوانان به این اداره کل درباره منع به کارگیری افراد بازنشسته در هیات های ورزشی این استان به ما ابلاغ نشده است.
بر اساس طرح اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان که 21 شهریور توسط شورای نگهبان تایید و 24 شهریور 97 توسط مجلس برای اجرا به دستگاه ها ابلاغ شد، به کارگیری افرادی که در اجرای قوانین و مقررات مربوطه، بازنشسته یا بازخرید شده یا بشوند، در دستگاه های اجرایی موضوع ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری و تمامی دستگاه هایی که به نحوی از بودجه عمومی کل کشور استفاده می کنند، ممنوع است.
در همین حال یک مقام آگاه در سازمان اداری و استخدامی کشور 23 آبان سالجاری اعلام کرد: استثنایی در اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در فدراسیون های ورزشی وجود ندارد و آنها موظف به اجرای قانون و ترک مسوولیت خود هستند.
باتوجه به اینکه هیات های ورزشی زیر مجموعه فدراسیون های ورزشی هستند باید منتظر ماند که قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل آنها می شود یا خیر؟.
استان اصفهان دارای 56 هیات ورزشی است.
2093/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.