به گزارش ایرنا، حق پرست روز شنبه در جلسه شورای اداری اردستان گفت: دشمن تلاش دارد تا در فضای کنونی با تبلیغات گمراه کننده و سو استفاده از مسائل اقتصادی، مردم را ناراضی کرده و در برابر نظام قرار دهد که مدیران وظیفه دارند با برخورد و عملکرد مناسب این نقشه را بی اثر کنند.
وی با اشاره به انتخاب مدیران بر مبنای توانایی، دینداری، دلسوزی، علاقه به برطرف کردن مشکلات مردم، صداقت و امانتداری افزود: مدیران و مسئولان باید با مردم مهربان باشند و همه تلاش خود را در جهت حل مشکلات جامعه به کار بگیرند.
مدیرکل اطلاعات استان اصفهان، فرمایشات رهبری فرزانه انقلاب مبنی بر مراقبت از تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمن را یادآور شد و بیان کرد: نظام سلطه از راه های گوناگون در تلاش است تا فرهنگ جامعه را تحت تاثیر قرار داده و ارزش های انقلابی را از بین ببرد.
وی تصریح کرد: دشمن جریان مدیریت افکار جامعه و جنبش های خرد اجتماعی را با سه هدف هدایت افکار عمومی، ایجاد تنش، فتنه و برهم زدن امنیت کشور دنبال می کند و برای ایجاد تغییر در پی سو استفاده از مسائل اقتصادی و اجتماعی است.
حق پرست با اشاره به فعالیت تبلیغی گسترده سیستم های ماهواره ای و رسانه ای دشمن در این راستا تاکید کرد: هدف از این اقدام برهم زدن امنیت جامعه در خلاء مدیریتی می باشد که ما وظیفه داریم، مشکلات مردم را شناسایی و بر طرف کنیم.
وی اضافه کرد: ما تمام داشته های استکبار را در منطقه خاورمیانه تحت تاثیر قرار داده و با مهندسی معکوس ناکام کردیم، از همین رو دونالد ترامپ در سخنرانی ها و برنامه هایش ایران را در راس قرار می دهد.
مدیرکل اطلاعات استان اصفهان افزود: باید برخلاف هدف دشمن، ایجاد امید و آرامش در جامعه ترویج شود و این مجموعه نیز در کنار مردم و مدیران برای صیانت از سرمایه های کشور ایستاده و در حوزه جنگ سخت نگرانی و ترس وجود ندارد.
وی در ادامه با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهید مدرس گفت: مدرس از شخصیت های تاثیرگذار کشور بود که اندیشه های دینی، سیاسی و فردی آن شهید باید بر کارکرد مسئولان اثر گذار باشد تا همچنان به عنوان کشوری مسلمان و انقلابی برای ستمدیدگان جهان الگو باشیم و برابر سیاست های استکباری ایستادگی کنیم.
مدیرکل اطلاعات استان اصفهان همچنین یادآور شد: با فاصله کمی از نهضت مشروطه به استبداد رضاخانی رسیدیم و تاریخ به دیدن نقش اثر گذار روحانیت در قانونگذاری، عدالت خواهی، جنبش مشروطه و اداره جامعه کمک می کند.
وی اضافه کرد: جریان اطلاع رسانی از منبرها و روزنامه ها موجب شد تا از جنبش عدالتخانه به نهضت مشروطه برسیم و حاکمیت قانون، به جای دستور شاه در جامعه حاکم شده و مجلس شورای ملی راه اندازی شود.
حق پرست عنوان کرد: شوروی و انگلیس در پی وارد شدن به نهضت مشروطه برخواسته از دامن دین بود تا با کمرنگ کردن هویت دینی و نقش روحانیت، قانون را آن طور که می خواهند بنویسند و افراد مخالف در صحنه مانند شیخ فضل الله نوری نیز با برچسب مخالفت با مشروطه در نهایت اعدام شدند.
وی تاکید کرد: حرکت شهید مدرس مانند شیخ فضل الله بود که رضاخان در برابرش ایستاد و با شهادتش حاکمیت استبداد برقرار شد اما در نهایت ارزش های دینی توانست حاکمیت را تضمین کند و انقلاب اسلامی بر پایه این اصول استقرار یافت.
به گزارش ایرنا، کاظم زاده در ادامه این جلسه به جای ناطقی به عنوان رئیس جدید اداره اطلاعات شهرستان اردستان معارفه شد.
اردستان در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.