به گزارش ایرنا، ناصر بهرامی روز چهارشنبه در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در سالن اجتماعات سپاه سمیرم افزود : رسول گرامی اسلام که این ایام متعلق به ایشان است، محور وحدت، رحمانیت و همدلی بودند.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان ملت و انقلاب ایران امروز همچون چهار دهه گذشته و در چهلمین سال شکوه و اقتدار ایرانیان تلاش دارند با توطئه های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مردم و نظام ما را به زانو در آورند اما بدانند کاری از پیش نخواهند برد.
وی با اشاره به ادامه جنگ رسانه ای آمریکا و غربی ها علیه انقلاب اسلامی اظهارداشت: آنان با شایعه سازی، برچسب زدن و دیگر ترفندهای رسانه ای سعی در بدبین کردن مردم به نظام دارند و شبکه های اجتماعی و فضای مجازی ابزاری در اختیار آنان است.
معاون سیاسی سپاه اصفهان با تاکید بر اینکه راهبرد اقتصاد مقاومتی تنها راه حل عبور از شرایط کنونی است، تصریح کرد: تا زمانی که مدیریت و مدیران جهادی در صحنه نباشند بهبود وضعیت اقتصادی نیز به کندی اتفاق خواهد افتاد.
بهرامی با بیان اینکه آمریکا تلاش کرد تا با تحریم نفت فروش ما را به صفر برساند ، ادامه داد : شکست این توطئه نشان داد آمریکا هر روز منزوی تر از گذشته شده و ابهت پوشالی آنان رو به افول است.
معاون سیاسی سپاه اصفهان گفت: تحریم هایی یکجانبه علیه ملت ایران از مدت ها قبل شروع شده و جامعه جهانی با آمریکایی ها همرایی نکرد تا جائی که ترامپ مجبور شد از برخی از آنها عقب نشینی کند.
نیمی از جمعیت سمیرم عضو بسیج هستند، این شهرستان با افزون بر 100 هزار جمعیت در 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
7147/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.