حمیدرضا میرزاییان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شهرستان تیران و کرون دارای دو پایگاه اورژانس بیش بیمارستانی در بخش مرکزی و کرون است که سالانه بیش از سه هزار ماموریت انجام می دهد.
وی گفت: اورژانس 115 بخش مرکزی یک هزار ماموریت در 6 ماه نخست امسال انجام داد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 12 درصدی داشته است.
مدیرشبکه بهداشت و درمان تیران و کرون با بیان اینکه این پایگاه به دو شهر تیران و رضوانشهر، 20 روستا و 40 کیلومتر مسیرجاده ای خدمات رسانی می کند، افزود: حجم گسترده ماموریت ها تنها با یک تیم امدادی انجام می شود و 20 درصد از ماموریت ها به دلیل کمبود تیم امدادی انجام نمی شود.
مدیر شبکه بهداشت تیران و کرون تاکید کرد: کمبود امکانات و نیروی انسانی در این شهرستان برحجم کار و ماموریت اورژانس افزوده است.
میرزاییان با بیان اینکه این معضل در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان مطرح و به اداره کل مدیریت بحران استان اصفهان نیز گزارش شده است، گفت: برای رفع این مشکل نیاز به همکاری مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان است.
فوریت‌های پزشکی شهرستان تیران و کرون با برخورداری از 2 پایگاه امداد رسانی، یک اتاق فرمان به صورت 24 ساعته و رایگان در حال ارائه خدمات به مصدومان و بیماران است.
بیش از 60 درصد ماموریت های اورژانس 115 این منطقه به سوانح و حوادث ترافیکی اختصاص دارد.
شهرستان تیران وکرون دارای 150 کیلومتر بزرگراه، 53 کیلومتر راه اصلی و153 کیلومتر راه روستایی است.
ت7131 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.