به گزارش ایرنا، مهدی خضری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود : روزانه حدود 6 هزار و 500 بارنامه در استان اصفهان صادر می شود.
وی با اشاره به بهبود روند توزیع لاستیک در استان ادامه داد: روند توزیع لاستیک در بین کامیون داران استان با نهایت دقت و با بررسی تمام جوانب انجام می شود با بهبود وضعیت توزیع لاستیک وضعیت حمل بار بهبود یافته است.
وی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده در حوزه تولید لاستیک در داخل کشور، تخصیص ارز دولتی برای واردات و کاهش تعرفه واردات آن ادامه داد : با برنامه ریزی های انجام شده در کلان کشور و کاهش نرخ دلار در بازار انتظار می رود وضعیت قیمت ها در حوزه قطعات متعادل شود.
وی خاطرنشان کرد : مطالبات کامیون داران در کشور از دولت تا مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است.
خضری با اشاره به مشارکت خوب شرکت های حمل و نقل و انجمن های صنفی رانندگان و کامیون داران برای عبور از شرایط کنونی افزود: اکنون وضعیت حمل بار در استان به صورت معمولی و عادی در جریان است.
به گفته وی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در حوزه اختیارات خود و حتی فراتر از اختیارات خود برای حل مشکلات رانندگان اقدام کرده است.
بیش از 41 هزار دستگاه خودرو با 48 هزار راننده در ناوگان حمل و نقل بار استان فعالیت می کند که نزدیک به 10 درصد از ناوگان حمل بار کشور را شامل می شود.
459 شرکت حمل و نقل بار، 6 پایانه حمل بار، 26 پایانه حمل مسافر، هشت مرکز مکانیزه معاینه فنی و 43 مجتمع بین راهی در استان اصفهان فعالیت می کند.
استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.
استان اصفهان دارای 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزاد راه است.
7150 /6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.