به گزارش ایرنا، محمد ادیب روز شنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه استان اصفهان میزبان افتتاحیه سراسری اردوهای نور دانش‌آموزی نیز هست افزود : مراسم اعزام نخستین کاروان دانش‌آموزی، 15 مهر با حضور مقامات کشوری و استانی در کنار مزار شهید محسن حججی از شهدای مدافع حرم در نجف آباد برگزار می شود.
همچنین معاون فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت : مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور 15 مهر ماه برگزار می شود.
محمد جواد احمدی ادامه داد : در این مراسم دانش آموزان سه استان اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری حضور دارند و پس از اتمام مراسم 6 دستگاه اتوبوس از اصفهان، سه دستگاه از استان یزد و 9 دستگاه اتوبوس از چهار محال بختیاری، عازم مناطق عملیاتی غرب کشور می شوند.
وی با بیان اینکه در اعزام های سال های گذشته مشکل خاصی نبوده است، تاکید کرد: با رعایت همه جوانب کار، وظایف آموزش و پرورش و بسیج استان هم به لحاظ امنیتی و بین راه و مقصد حداقل های ممکن را برای یک زندگی اردویی فراهم می شود تا دانش آموزان این اردوی هدف دار را برگزار کنند.
معاون فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: در این اردوها در هر اتوبوس سرپرستان و روحانیان به این مناطق عملیاتی اعزام شده و برمبنای شرح وظایف به عملکرد خودشان در طول مسیر اردو عمل می کنند.
/ 7134/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.