مازیار میرعظیمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کمتر از یک ماه است که از مسابقات جهانی با کسب مقام چهارم بازمی گردیم و رویارویی با حریفان قدر در عرصه جهانی قدرت و جسارت بازیکنان را بیشتر کرده است و هم اکنون نیز میزان آمادگی تیمی و بازیکنان در سطح خوبی قرار دارد.
وی گفت: 12 بازیکن و 3 نفر کادر تیم ملی همواره سعی کرده اند در فراز و نشیب های مختلف در کنار یکدیگر تلاش کنند و هدف ارتقای تیم را در سر می پرورانند.
وی ادامه داد: در مدت اخیر نیز 2 اردوی تدارکاتی و آماده سازی نیز ارتقای تاکتیک و تکنیک را در پی داشت و از لحاظ روحی روانی نیز در تیم تاثیر مثبتی داشت.
مربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران کره جنوبی، چین و ژاپن را به عنوان اصلی ترین حریفان کشورمان در پاراآسیایی 2018 جاکارتا نام برد و گفت : احتمال مصاف با ژاپنی ها در بازی نهایی بیش از سایر تیم هاست.
میرعظیمی اضافه کرد: ایران سال گذشته موفق به شکست ژاپن شد، البته در دیدار در مسابقات پیش رو باید هوشیار باشیم، چرا که همه تیم ها برای کسب مدال طلا سرسختانه می جنگند و با انگیزه بالا رو در روی ایران قرار خواهند گرفت.
سومین دوره بازی های پاراآسیایی جاکارتا اندونزی چهاردهم تا بیست و سوم مهر سال جاری برگزار می شود و از ایران در مجموع 136 ورزشکار در بخش مردان و 73 ورزشکار در بخش زنان به میدان خواهند رفت.
6020/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.