به گزارش ایرنا، امیر بهروان روز جمعه به مناسبت روز آتش نشانی در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: ارائه آموزش های آتش نشانی در تمام سطوح و برای تمام اقشار در یک سال گذشته از سوی واحد آموزش این سازمان، موجب کاهش حادثه های منجر به آتش سوزی در آران و بیدگل و صفر شدن آمار شهرک های صنعتی شد.
وی با اشاره به آمار قابل توجه آتش سوزی در شهرک های صنعتی آران و بیدگل در سال های گذشته افزود: آتش نشانان این شهرستان، 6 ماهه نخست سال جاری در 358 مورد حادثه خدمت رسانی کردند که شامل 125 فقره آتش سوزی و 233 مورد سایر حادثه ها بود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی آران و بیدگل اضافه کرد: بیشترین مورد آتش سوزی با 54 فقره مربوط به انبار، دامداری و زمین بایر، 34 مورد حادثه در واحدهای مسکونی و مغازه ها، 16 فقره آتش سوزی خودرو و موتورسیکلت و 21 فقره نیز آتش سوزی درختان و زمین های کشاورزی بود که البته تلفات جانی به همراه نداشت.
وی عنوان کرد: همچنین 136 مورد از خدمات آتش نشانی در زمینه مهار حیوانات وحشی، 50 مورد نجات فرد محبوس در خانه یا خودرو و آسانسور، 10 فقره سانحه رانندگی، هشت مورد ریختن آوار و تخریب دیوار، 9 مورد برق گرفتگی و 14 مورد سقوط در چاه بود.
به گفته بهروان، یک ایستگاه آتش نشانی با هفت دستگاه خودرو اطفائی و 2 خودروی امداد و نجات در آران و بیدگل فعالیت دارد.
آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع می باشد.
به گزارش ایرنا، هفتم مهرماه با هدف ترویج ایمنی و پیشگیری از حوادث همچنین یادآوری حماسه آفرینی آتش نشانان در دوران دفاع مقدس 'روز آتش نشانی و ایمنی' نامگذاری شده است.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.