به گزارش ایرنا، امیرقلعه نویی شبانگاه روز جمعه بعد از پیروزی مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری این دیدار افزود : این دیدار یکی از بازی هایی بود که به من فشار زیادی وارد شد ولی توانستیم موفق باشیم و بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.
وی با بیان این که تیم ما سراپا حمله بود ، اظهارداشت : هر که بازی های سپاهان را می بیند لذت می برد به طور تقریبی سپاهان گونه بازی کردیم و باید بهتر از این باشیم.
وی با بیان این که تیم فولاد خوزستان در این دیدار با برنامه عمل و تصریح کرد : در این دیدار توانستیم بازی را از دست فولاد در اختیار بگیریم ، کنترل کنیم و سه گل بزنیم ولی گلی که دریافت کردیم خیلی بچه گانه بود.
قلعه نویی با اشاره به این که در این دیدار با اقتدار بازی کردیم، اظهارداشت: انشالله روند رو به رشدمان ادامه یابد و بهتر از این باشیم چون این تیم هنوز مشکل نگرش دارد یعنی وقتی گل می زنیم و یا توپ از دست می دهیم انگار همه چیز برای بازیکنان تمام شده است.
وی با بیان این که این مشکل در این دیدار کمتر مشاهده شد ، ادامه داد : این معضل باید رفع شود و هر چه جلو می رویم کمتر می شود.
وی حمایت هر چه بیشتر هواداران سپاهان برای حضور در ورزشگاه نقش جهان را خواستار شد و گفت : خوشحالم تماشاگران از این پیروزی خوشحال شدند و امیدارم بازی ها بعدی بیشتر به ورزشگاه بیایند و تیم خود را تشویق کنند.
قلعه نویی داوری این دیدار را خوب ارزیابی و اضافه کرد : داوری در نتیجه بازی تاثیری نداشت.
با این نتیجه تیم سپاهان با 13 امتیاز به رده دوم این رقابت ها صعود کرد و فولاد خوستان با هشت امتیاز در رده نهم لیگ برتر فوتبال کشور گرفت.
8114/5026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.