به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اکبر مرتضایی روز سه شنبه در جریان عیادت از بازماندگان حادثه تصادف شب گذشته در بیمارستان شهید بهشتی کاشان گفت: 21 نفر از هموطنان تا کنون جان خود را از دست داده و 25 نفر نیز در جریان این حادثه جاده ای دلخراش آسیب دیدند.
وی افزود: اتوبوس مسافربری ساعت 23 و 14 دقیقه در آزادراه کاشان- اصفهان نزدیک به ورودی شهر بادرود از توابع نطنز با یک دستگاه کامیون حامل مواد سوختی تصادف کرد و دچار آتش سوزی شد.
سرپرست فرمانداری کاشان اضافه کرد: 13 نفر از مجموع آسیب دیدگان به بیمارستان شهید بهشتی کاشان و 12 نفر به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.
وی با تسلیت به خانواده های جانباختگان بیان کرد: 2 نفر دیگر از آسیب دیدگان که به بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان انتقال یافته بودند، به علت شدت آسبیب های وارده جان خود را از دست دادند.
مرتضایی در ادامه از تلاش های همه نیروهای امدادی و انتظامی حاضر در محل این حادثه قدردانی کرد.
بر اساس اعلام فوریت های پزشکی استان اصفهان، 10 نفر از مصدومان حادثه رانندگی آزادراه کاشان- نطنز تا کنون از مرکزهای درمانی مرخص شدند.
به گزارش ایرنا، یک دستگاه اتوبوس مسافربری تعاونی هفت که ساعت 18 و 30 دقیقه عصر دوشنبه از تهران عازم کرمان بود، حدود ساعت 11 و 30 دقیقه شب گذشته در 25 کیلومتری نطنز پس از برخورد با یک تانکر حامل سوخت گازوئیل واژگون شد و در باند مخالف آتش گرفت.
8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.