به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا طباطبائی نائینی روز شنبه در آیین معارفه سرپرست فرمانداری کاشان بیان کرد: سیاست دولت دوازدهم با توجه به شرایط در دوره جدید کنترل اوضاع اقتصادی و جلب اعتماد بیشتر و موثر مردم است.
وی افزود: شرایط کنونی کشور ایجاب می کند که بین مسئولان، کارگزاران و جناح های مختلف سیاسی وحدت، همدلی و وفاق بیشتری برقرار باشد و با توجه به مسئولیت ها با تولید کنندگان، صنعتگران و سرمایه گذاران تعامل سازنده داشته باشیم تا با حمایت از آنها اقتصاد پویا باقی بماند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان اضافه کرد: اعتماد مردم به مسئولان در چند ماه گذشته قدری مخدوش شده که همه باید با تلاش مضاعف، این اعتماد مخدوش شده را بازگردانند.
وی عنوان کرد: اکنون زمان مشکل تراشی و آیین نامه بازی نیست و باید اصناف و اقشار مردم از سوی مسئولان و کارگزاران کمک و پشتیبانی شوند تا با کمک یکدیگر به تدریج مشکلات کشور را برطرف کنیم.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه به برخی از مشکلات این شهرستان ها مانند کمبود منابع آبی اشاره کرد و گفت: راه اندازی رادیو نیز از جمله خواسته های مردم می باشد که با وجود دریافت مجوز، هنوز محقق نشده است.
سید جواد ساداتی نژاد بیکاری در کاشان را 10 درصد بیش از میانگین کشوری دانست و عنوان کرد: تفویض اختیارهای مدیران کل به مسئولان شهرستانی از دیگر انتظارها می باشد زیرا رفت و آمدبه مرکز استان افزون بر هدر رفت زمان منجر به زیان های جانی و مالی زیادی نیز می شود.
فرماندار جدید کاشان نیز با اعلام آگاهی از مشکلات این شهرستان، برای برطرف کردن آنها قول مساعد داد.
به گزارش ایرنا، علی اکبر مرتضایی قهرودی در ادامه این آیین با حضور جمعی از مسئولان به جای حمیدرضا مومنیان به عنوان معاون استاندار اصفهان و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان معرفی شد.
کاشان با جمعیت افزون بر 365 هزار نفر در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.