به گزارش ایرنا، داوود مهابادی شامگاه جمعه بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان در جام حذفی باشگاه های کشور در نشست خبری افزود: این پیروزی را به تیم سپاهان تبریک می گویم در شروع بازی ما خوب شروع نکردیم و شرایط خوبی نداشتیم چون در 5 دقیقه اول دو گل دریافت کردیم.
وی با بیان این که بازیکنان این تیم در انجام وظایف در زمین آشفته و سردرگم شدند ،اظهارداشت: در خط دفاعی نیز تیم ما خوب کار نکرد و اشتباهات محرزی داشتیم که اگر اتفاق نمی افتاد روند تیم ما بهتر می شد.
وی اظهارداشت : در این دیدار تا دقیقه 30 تیم سپاهان بهتراز ما تیم بازی کرد و دقیقه از 30 تا 90 با توجه به تعویض ها توانستیم بازی را کنترل کنیم و متعادل تر بودیم.
مهابادی ادامه داد : تیم ما از تیم سپاهان در نیمه دوم بهتر بازی کرد و خود را بهتر توانست در زمین پیدا کند ولی در ادامه موفق نبود.
مهابادی با بیان این که بتوانیم در ادامه لیگ یک شرایط بهتری پیدا کنیم، گفت: این دیدار برای تیم ما تجربه خوبی بود چون تیم سپاهان تیم آماده و خوبی است.
وی همچنین از سپاهان و تماشاگران این تیم به خاطر میزبانی خوب قدردانی و اضافه کرد : در این دیدار داور نیز قضاوت خوبی داشت.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان توانست تیم شهرداری ماهشهر را در یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها صعود کند.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.