رئیس هیات تنیس استان اصفهان روز شنبه به ایرنا گفت: در این مسابقات تیم های هیات تنیس استان تهران و هیات تنیس استان البرز در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.
فرهاد رحیمی افزود: در این رقابتها و در بخش زیر 16 سال علی یزدانی بازیکن اصفهانی توانست با کسب مقام نخست، مدال طلای این رقابتها را از آن خود کند و در بخش دونفره (دوبل ) زیر 16 سال با حضور حسام سلطانی و علی یزدانی نیز تیم اصفهان توانست بعد از تیم های آذربایجان غربی و تیم تهران بر سکوی سوم قرار گیرد.
وی اضافه کرد: در بخش تیم های دو نفره زیر 18 سال نیز تیم هیات تنیس استان اصفهان دست از تلاش و ممارست در کسب عنوان بر نداشت و توانست با حضور مهرشاد قفقازی و ماهان صفاییان پور مقام نائب قهرمانی تیمی را برای اصفهان کسب کند.
رئیس هیات تنیس استان اصفهان با بیان اینکه این مسابقات به مدت یک هفته در استان اصفهان برگزار شد و جمعه گذشته پایان یافت، ادامه داد: احمد محمودیه سرمربیگری تیم اصفهان را در این رقابتها بر عهده داشت.
رحیمی همچنین با اشاره به مباحث آموزشی در زمینه تنیس برای پیشرفت این رشته گفت: مربیان، ورزشکاران و داوران خوبی در استان اصفهان داریم که باید از ظرفیت آنها استفاده شود و دوره های مرتبط آموزشی برگزار کنیم.
رئیس هیات تنیس استان اصفهان تقویت باشگاه ها را نیز راهی برای توسعه رشته تنیس ارزیابی کرد.
6020 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.