به گزارش ایرنا، در چند روز اخیر فیلمی با عنوان 'فاجعه در اصفهان' در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌دهد فردی یک دختربچه را به عمد درون چاه فاضلاب انداخته و می ‌گریزد.
در ابتدا ، مرکز اطلاع‌ رسانی پلیس استان اصفهان از هر گونه گزارش و خبر انداخته شدن یک کودک به درون چاه، به مرکز فوریت های 110 پلیس اظهار بی اطلاعی کرد.
اما سرهنگ سعید سلیمیان روز پنجشنبه با تایید این اتفاق گفت : در بررسی‌ های صورت گرفته از سوی پلیس مشخص شد این حادثه در شهرستان فلاورجان رخ داد و همسایه‌ ها با مشاهده این واقعه بلافاصله دختر بچه را نجات می‌ دهند.
وی اظهارداشت : فردی که اقدام به انداختن دختر بچه در چاه فاضلاب کرد، پسر عموی او بوده که مشکلات روانی داشته و به همین دلیل مسئولیت کیفری نداشته و آزاد شد.
رییس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد : کودک مزبور که از ناحیه سر دچار جراحاتی شده بود به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار می‌گیرد که هم اکنون وضعیت جسمانی او مساعد است.
وی با بیان اینکه کودکان، امانتی در دست خانواده ها هستند به والدین توصیه کرد که همواره بر رفتار کودکان خود نظارت داشته باشند و لحظه ای نیز آنها را تنها نگذارند.
/6026/6994
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.