به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر 2 روزه خود علاوه بر افتتاح و بازدید از چند طرح با حضور در چند جلسه با مسئولان استان اصفهان دیدار و گفت و گو خواهد کرد.
وی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان مورد استقبال جمعی از مسئولان این استان قرار گرفت و پس از آن در جلسه مشترک شورای هماهنگی دستگاه های ذیل وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تشکل های کارگری و کارفرمایی این خطه شرکت خواهد کرد.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردا - پنجشنبه - در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری اصفهان شرکت خواهد کرد و پس از آن یک تعاونی مسکن 450 واحدی را افتتاح می کند.
محسنی بندپی همچنین در جریان سفر خود به اصفهان از شرکت داروسازی فارابی
و یک تعاونی اشتغال روستایی این شهر بازدید و با کارگران آنها دیدار و گفت و گو خواهد کرد.
شرکت در کارگروه اجتماعی، فرهنگی استان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان نیز دیگر برنامه های سفر سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام شده است.
محسنی بندپی که از بیستم مرداد امسال سرپرستی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی را به عهده گرفته است، پنجشنبه شب اصفهان را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.
اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، 9 هزار واحد تولیدی و صنعتی و 160 هزار واحد صنفی، یکی از صنعتی ترین استان های کشور است.
حدود یک میلیون و 90 هزار کارگر بیمه شده در اصفهان وجود دارد که با احتساب خانواده های آنها حدود 64 درصد جمعیت کل استان را تشکیل می دهند.
همچنین حدود چهار هزار شرکت تعاونی در این استان فعال می باشد و تاکنون 55 هزار فرصت شغلی توسط آنها ایجاد شده است.
3011 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.