فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: دو انبار لوازم یدکی خودروهای سنگین احتکار شده به ارزش سیصد میلیارد ریال کشف شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی ادامه داد: در پی کمبود لوازم یدکی خودروهای سنگین در بازار که باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای رانندگان این خودروها شده، کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان وارد عمل شدند و طی عملیاتی ضربتی 2 انبار احتکار کالا در حاشیه شهر اصفهان را مورد شناسایی قرار دادند که در یکی از این انبارها محموله لوازم یدکی و در دیگری لوازم خودروهای سنگین دپو شده بود.

وی افزود: در بازرسی انجام شده از انبارها، 807 عدد جعبه میل لنگ و سوپاپ، 22 پالت لنت، هزار و 500 واحد روغن موتور اعم از قوطی 4 لیتری و سطل مخصوص خودرو های سنگین، 400 تن مواد اولیه پتروشیمی، 883 کیسه نخ ریسندگی و 16 هزار کارتن لوازم خانگی شامل بخارشور، چرخ گوشت، جارو شارژی، قیچی و ... به ارزش 300 میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه هیچ یک از این کالاهای دپو شده در این انبارها به اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام نشده و به همین دلیل جرم احتکار آنها محرز است اظهار داشت: مالکان این کالاها 8 نفر هستند که همگی شناسایی و برای پیگیری های قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

معصوم بیگی تصریح کرد: تحقیقات حاکی از آن است که متخلفان، کالاهای مذکور را سال گذشته با ارز 3 هزار و 800 و 4 هزار و 200 تومانی خریداری کرده اما از توزیع آنها در بازار خودداری کردند و این درحالی است که کامیون داران زیادی از گرانی و نبود لوازم یدکی خودروهای خود گله و شکایت دارند.

وی در خصوص برنامه های پلیس استان برای مقابله با محتکران کالاهای اساسی مردم تاکید کرد: در این رابطه گشت های ویژه و مشترکی با بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اداره تعزیرات حکومتی و بازرسان اتاق اصناف تشکیل شده و به طور روزانه از انبارهای شهر بازدید می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.