دبیر هیات جانبازان و معلولان استان اصفهان روز سه شنبه به ایرنا گفت: اردوی یاد شده از فردا چهارشنبه در سایت تیراندازی کارخانه الیاف تهران آغاز می شود و تا 24 شهریور ادامه می یابد.
محمد صادق پسندیده افزود: علی‌ سینا منشاء زاده، سمیه عباسپور، زهرا نعمتی از کرمان، غلامرضا رحیمی از خوزستان، راضیه شیر‌محمدی از خراسان ‌رضوی، پوریا جلالی ‌پور، محدثه کهنسال، مجید کاکوش و محمد‌رضا زندی از تهران سایر نفرات دعوت شده به این اردو را تشکیل می دهند.
به گفته وی، مجید کهتری به عنوان سرمربی و جبرائیل عبادی و لیلا سخایی‌ فر به عنوان مربی در این اردو حاضر هستند و سعید اصغری‌ گنجی و مهسا محمد زاده، به عنوان مربی بدنساز و سرپرست تیم ملی فعالیت می کنند.
سومین دوره بازی های پاراآسیایی 12 تا21 مهر ماه امسال و با حضور سه هزار و 589 ورزشکار از 43 کشور قاره کهن و در 18 رشته ورزشی به میزبانی اندونزی برگزار خواهد شد، در این بازی ها 685 مدال توزیع می شود که از این تعداد 300 نشان برای زنان، 343 مدال برای مردان و 41 گردن آویز در میکس و تیمی است.
ایران با 301 ورزشکار در قالب بزرگترین کاروان ورزشی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در 13 رشته ورزشی پارا شنا، پارا دوومیدانی، دوچرخه سواری در بخش پیست، پارا وزنه برداری، پارا تیراندازی، پارا تیراندازی با کمان، گلبال، جودو ، پارا تنیس روی میز، والیبال نشسته، شطرنج و بسکتبال با ویلچر در این رویداد بزرگ ورزشی شرکت می کند که اضافه شدن رشته بوچیا به این دوره از بازیها در انتظار تایید کمیته برگزاری رقابت هاست.
ت / 6020/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.