به گزارش ایرنا به نقل از مرکز خبر حوزه ، وی عصر دوشنبه در دیدار نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود:عزت ، احترام و خدمت به خانواده شهدا نوعی قدردانی از گذشته و تضمین آینده انقلاب و کشور می باشد و در آموزه های دینی نیز نسبت به اصل تکریم و تعظیم شهدا بسیار تاکید و توصیه شده است.
وی با توصیه اکید به حل مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران، گفت: البته ما امروز در کشور دچار مشکلات و مضیقه های مالی هستیم وباید این موضوع را نیز به درستی تبیین کنید.
آیت الله مکارم شیرازی درادامه توجه به خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران را منحصر در کمک های صرفا مادی ندانسته و بیان داشت: باید به طرق مختلف به گونه ای عمل کنید که رضایت خانواده شهدا را بدست آورید تا آنان در جامعه احساس احترام و عزت کنند.
وی با اشاره به عنایت و توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به خانواده شهدا، تاکید کردند که دیدارها و سرکشی هایی که رهبر انقلاب از خانواده های شهدا دارند رضایت‌مندی معنوی آنان را به دنبال دارد.
آیت الله مکارم شیرازی خواستار تشکیل کارگروهی در بنیاد شهید برای حل مشکلات خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران شده و خطاب به حجت الاسلام والمسلمین شهیدی گفت: یقین بدانید هر نوع فعالیت شما در مسیر خدمت به خانواده شهدا و حل مشکلات آنان ذخیره یوم المعادتان خواهد بود.
معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید صبح امروز وارد قم شد و با حضور درگلزار شهدای مدافعان حرم حضرت زینب(س) در بهشت معصومه ضمن ادای احترام به مقام شامخ با خانواده های این شهدا دیدار و از آنان تجلیل کرد.
همچنین با حضور شهیدی، واحدهای صنعتی تولید انواع شیرآلات نفت و گاز و تولید شیشه های ضد گلوله با اعتبار بالغ بر 170میلیارد ریال در قم به بهره برداری رسید.
معاون رئیس جمهوری همچنین در ادامه سفر یک روزه خود به قم با برخی مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.
دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
7406/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.