در این مطلب می خوانیم:
شهرک صنعتی شکوهیه یکی از مناطق اقتصادی فعال در سالهای های قبل می باشد که هر از چند گاهی خبر ناگواری از این منطقه اقتصادی به گوش می رسد.
شهرک صنعتی سبز قم سالیان نه چندان دور به عنوان قطب موتورسیکلت ایران و بسیاری از صنایع سودآور کشور به شمار می رفت که خبرهای ناخوشایندی از فعالان اقتصادی و تجاری قم به گوش می‌رسد.
به کار گماشتن برخی مدیران ناتوان در اجرای سیاستهای اقتصادی صحیح می‌تواند چنین ضربه سنگین اقتصادی بر پیکر نحیف اقتصاد کلان شهر قم وارد کند.
روز گذشته یکی از فعالان اقتصادی استان قم در تماس با دفتر روزنامه اقتصاد آینده سفره پردرد دلش را گشود و سخن از شهرک صنعتی شکوهیه آورد و گفت بهتر است در این شهرک گندم دیم بکاریم شهرکی که قبلاً به عنوان شهرک سبز ایران یاد می‌ شد.
به راستی چه دلیلی وجود دارد که فعالیت‌های اقتصادی در شهرک صنعتی شکوهیه قم به یکباره در سراشیبی سقوط و تعطیلی قرار بگیرد و این شهرک سوت و کور و بی رونق رصد شود.
عدم برقراری ارتباط صحیح و دوسویه میان مدیران مسئول و فعالان اقتصادی از جمله مواردی است که می‌تواند در کاهش آسیبهای ناشی از فشارهای اقتصادی موثر واقع شود که به نظر می رسد این اتفاق درحد یک آرزو خلاصه می شود.
از دیگر گلایه‌ های صنعتگران قمی که می‌شود در این نوشتار به آن اشاره کرد بی برنامه گی صاحبان مسئولیت در شهرک های صنعتی است.
در یک کلام تولیدکنندگان نیاز به حمایت همه جانبه مسئولین دارند نه آنکه در برهه های خاص و تقویمی با تشکیل یک اکیپ در کارخانه های به ظاهر فعال حاضر شوند و عکس‌های یادگاری را در آرشیو و بولتن های عملکردی خویش ثبت ؛ ارائه و منتشر نمایند که در نهایت با ژست افتخار شعار حمایت از تولیدکننده ؛ تولید داخلی و فعالان اقتصادی را سر دهند.
منبع: روزنامه اقتصاد آینده قم
8138/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.