در این مطلب می خوانیم:
با پایان یافتن ماه امتحانات دانش آموزان ( 6 ابتدایی به بالا ) موضوعی تکراری در ذهن والدین تداعی می شود که فرزندشان از تابستان چه استفاده ای کند؟؟؟ به کلاس های ورزشی برود ؟؟ شنا یا فوتسال یا ورزشهای رزمی !!! به کلاسهای هنری برود ؟؟؟ نقاشی یا سفالگری یا خطاطی روی شیشه یا طراحی با شن !!!
پایگاه مسجد محل برای فعالیت های مذهبی اعم از شعر و سرود و احکام و کلام وحی !!! ذهن ها درگیر هزینه ها و رفت و آمد فرزندشان است و موضوعات اخیری که در کشور رخ داده خانواده فرزندان کم سن و سال را بیشتر نگران می کند. رخدادهای سال قبل را مرور کنیم. درست است که اتفاقات رخ داده اندک اند ولی برای پدر و مادری که فرزندشان را روزها و شبها به سختی بزرگ کرده اند مدام نگرانند و ذغذغه ذهنی این اخبار شنیده شده در این مدت رهایشان نمی کند.
به والدین حق بدهیم و برای اطمینان خاطرشان هم که شده مراکز تفریحی و کلاسهای تابستانی را بیشتر زیر ذره بین قرار دهیم. البته این موضوع از وظایف ذاتی هر نهادی است که بر زیر مجموعه خودش نظارت کافی داشته باشد و امروز مطالبه اکید والدین این کودکان هم هست.
مطالبه ای که شرم دارند از بیانش و می ترسند از برخورد با این خواسته ی به حق.
به والدینمان حق بدهیم و در ایجاد محیطی آرام برای نو نهالان و نوجوانان کشورمان برنامه ریزی کنیم تا تابستانی شاد و بی دغدغه برای این آینده سازان فراهم کرده باشیم.
* فرصتها چون باد می گذرند بیایید قدرشان را بدانیم *
منبع: روزنامه اقتصاد آینده قم
/8138/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.