به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، وی در دیدار استاندار و جمعی از مسئولان استان قم، تکریم مسافران و زائران را مورد اشاره قرار داد و افزود: ارائه خدمات مناسب و شایسته به زائران و ساخت و توسعه اماکن درمانی چون بیمارستان یکهزار تخت خوابی در دست احداث می تواند، سبب تکریم مجاوران، زائران و مسافران در قم باشد.
سالانه حدود 20 میلیون زائر و مسافر وارد استان قم می شوند.
درحال حاضر 11 بیمارستان دولتی و خصوصی در استان قم فعال است.
بیمارستان یک ‌هزار تختخوابی خاتم از مصوبه های دولت تدبیر و امید درقم است که در دهه فجر سال 94 کلنگ زنی شد؛ قرار است این بیمارستان در هفت طبقه و با مساحتی بالغ بر200 هزار مترمربع، در شهرک سلامت خاتم احداث شود.
آیت الله شبیری زنجانی درادامه به اهمیت خلوص درکارها تأکید و اظهارداشت: جایی که کار برای خداوند و خالصانه انجام شود، در مسیر صحیح پیش خواهد رفت.
وی ضمن آرزوی توفیق برای مسؤلان در انجام وظایف خود، ادامه داد: امیدواریم با یاری خداوند، شاهد رفع مشکلات کشور و پیشرفت ایران اسلامی باشیم.

** استاندار قم نیز دراین دیدار به افتتاح بیمارستان 172 تختخوابی شهدا در منطقه نیروگاه قم در راستای توسعه مراکز درمانی در استان اشاره کرد و گفت: طرح بیمارستان یکهزار تخت خوابی دهکده سلامت در منطقه پردیسان نیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال احداث است که با 15 درصد پیشرفت و کار شبانه روزی جزء طرح های سرآمد در حوزه توریست درمانی خواهد بود.
بیمارستان 172 تختخوابی شهدا قم با 16 هزار مترمربع زیربنا و اعتبار 750 میلیارد ریال، پنجشنبه هفته گذشته طی آیینی با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.
سید مهدی صادقی همچنین با تاکید بر روند مناسب توسعه اشتغال درسال گذشته، اظهار کرد: برنامه استان قم حفظ مسیر رو به رشد اشتغال و تلاش برای تسهیل و رونق تولید است.
وی تصریح کرد: سال گذشته حدود 350 طرح طی 2 مرحله در هفته دولت و دهه فجر با اعتباری بالغ بر 9 هزار و 430 میلیارد ریال در حوزه های فرهنگی، بهداشت و درمان، ورزشی، کشاورزی و غیره به بهره برداری رسید.
1175 / 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.