به گزارش ایرنا، نساجی قائم شهر که از تیم های قدرتمند و مدعی صعود به لیگ برتر است، از ابتدا مسابقه که در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد ، تلاش کرد با گل های زیاد مقابل صبا به پیروزی دست یابد و در نیمه نخست نیز در دقیقه 37 توسط سهیل رحمانی و در دقیقه های 40 و 43 توسط مهدی عباسزاده به گل دست یافت.
در نیمه دوم نیز نساجی برتری خود را به نمایش گذاشت و چندین موقعیت گل را نیز از دست داد، در این نیمه نیز نساجی 3 گل در دقایق 50، 71 و 93 توسط مهدی عباسزاده، حسن نجفی و مجتبی ممشلی به ثمر رساند و صبا نیز در چند ضد حمله که داشت فقط توانست یک گل در دقیقه 77 توسط رضا شکری به ثمر برساند و این دیدار با نتیجه 6 بر 1 به سود نساجی پایان یافت.
این مسابقه شانزدهمین مسابقه خانگی صبای قم در جام آزادگان بود که علی بای به همراه مرتضی سلمان‌ نژاد و مجید محمدی، داوری این دیدار را برعهده داشتند و نزدیک به یک هزار تَن تماشاگر از این مسابقه دیدن کردند که بیشتر آنها طرفداران تیم نساجی قائمشهر بودند.
صبای قم با 1 برد، 9 تساوی، 20 باخت، 23 گل زده، 66 گل خورده و 12 امتیاز در رده هفدهم جدول بالاتر از تیم راه آهن تهران قرار دارد و سقوطش به دسته دوم قطعی شده است؛ نساجی با این برد 54 امتیازی شد و در رده چهارم قرار دارد.
21 فروردین ماه جاری صبا در رفسنجان (استان کرمان) مهمان تیم مس این شهر است و نساجی قائمشهر نیز میزبان ماشین سازی تبریز از آذربایجان شرقی می باشد؛ سرمربی صبا مسعود راشکی و سرمربی نساجی جواد نکونام است.
7406/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.