به گزارش ایرنا از پلیس، سرهنگ'صیاد درویشی' در گفت وگویی اظهار داشت: مأموران یکی از کلانتری های سطح استان قم با اقدامات انتظامی، یک سارق حرفه ای را هنگام تعویض لاستیک پژو 206 مسروقه، شناسایی و دستگیر کردند که با هماهنگی مقام قضایی محل سکونت سارق مورد بازرسی قرار گرفت و تعدادی مدارک خودرو و همچنین مدارک هویتی مربوط به افراد مختلف، کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: در ادامه، همدست متهم نیز دستگیر و در بازرسی از منزل وی ، چندین قطعات خودرو شامل ضبط و باند خودروهای مختلف و‌ همچنین مدارک متعدد هویتی افراد به دست آمد.
درویشی گفت: متهمان ابتدا منکر هرگونه سرقت بوده اما سرانجام در مواجهه با شواهد موجود به 85 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.
وی گفت: چنانچه شهروندان به دلیل عدم وجود پارکینگ مجبور به پارک خودرو در بیرون از منزل خود هستند باید از تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر استفاده کنند.

**رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم نیز در گفت وگویی از دستگیری دو قاچاقچی موادمخدر و کشف 100 کیلوگرم حشیش در این استان خبر داد و گفت: در پیگیری انجام شده مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد یک مادر و فرزندش قصد انتقال مواد مخدر به تهران را دارند.
سرهنگ'غلام عباس بلفکه'افزود: بلافاصله طی هماهنگی با مقام قضازی استان مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به محورهای مواصلاتی اعزام و خودرو مذکور شناسایی و متوقف شد و در ادامه با کنترل مدارک هویتی مسافران سوژه های مورد نظر شناسایی و پس از دستگیری در بازرسی از وسایل شان 100 کیلوگرم حشیش کشف شد.

**سرهنگ 'احمد کرمی' رئیس پلیس آگاهی استان قم نیز در گفت وگویی با اشاره به دستگیری 2 سارق مغازه ها و فروشگاه های عرضه آجیل شب عید در قم، گفت: متهمان در تحقیقات مأموران و در مواجهه با مستندات موجود به 35 فقره سرقت از مغازه ها و فروشگاه های عرضه آجیل در این استان اعتراف کردند.
وی با بیان این که تعدادی از مالباختگان شناسایی شده اند، تاکیدکرد: شهروندان محل کسب را به دوربین مدار بسته مجهز کنند.
7401/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.