به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، احمد کمری امروز در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: 47 واحد بانکی و 25 دستگاه شهر نت یا پیشخوان‌های بانک شهر در منطقه قم وجود دارد.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی شهرها در دستور کار است گفت: پیرامون حرم حضرت معصومه(س) و مکان‌هایی که تردد زائر فراوان است این دستگاه‌ها پیش‌بینی شده که از جمله این معابر می‌توان به میدان نبوت، میدان جانبازان، خیابان امام، شهرک قدس و شهر پردیسان اشاره کرد تا حداکثر خدمات به شهروندان ارائه شود.

رئیس سرپرستی منطقه ۶ بانک شهر عنوان کرد: باید در نظر داشت اگر تحرکی در پروژه‌های عمرانی شهر وجود دارد با حمایت و پشتیبانی بانک شهر بوده است. به عنوان مثال پروژه قطار شهری با حمایت‌های بانک شهر به سرانجام رسید.

وی یادآور شد: منابع شهرداری‌ها در بانک شهر 4 درصد و منابع مردمی 96 درصد است و تاکنون توانسته‌ایم حداکثر خدمات را به شهروندان ارائه دهیم.

کمری خاطرنشان کرد: در مقطعی به دلیل رکود درآمدهای شهرداری و کاهش ساخت و ساز از پیمانکاران متعدد حمایت شد.

وی با بیان اینکه خط دو مترو با تدبیر شهردار قم در دستور کار قرار گرفته است گفت: برای این پروژه باید اوراق تعریف شود. با توجه به اینکه پروژه سنگینی است لازم است بانک‌های دیگر نیز کمک کنند.

رئیس سرپرستی منطقه ۶ بانک شهر خاطرنشان کرد: قم کلانشهر بین المللی و ملی است بنابراین ارائه خدمات در این شهر از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی با بیان اینکه بخش عظیمی از موفقیت بانک شهر در گرو اطلاع‌رسانی رسانه‌ها است گفت: با کمک رسانه‌ها اقدامات عظیمی که انجام شده به گوش مردم رسانده می‌شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 871084
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.