به گزارش ایرنا، سید وحید غیاثی جمعه شب پس از پایان مسابقه فوتسال آتلیه طهران قم و صنایع گیتی پسند اصفهان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از کادر فنی تیم ملی می خواهم که به این مسابقه ها توجه کنند.
وی ادامه داد: بازی بسیار خوبی بود، تیم گیتی پسند تقریبا شاکله تیم ملی را دارد و از بازیکنان باتجربه ای برخوردار است.
وی با اشاره به هزینه های سنگین تیم هایی مانند مس سونگون تبریز و صنایع گیتی پسند اصفهان بیان کرد: تیم ما تیم های سونگون و گیتی پسند را در قم متوقف کرد در حالی که آنها چندین برابر تیم ما برای این مسابقات هزینه کرده اند.
وی اظهار کرد: فوتسال استان قم پس از حدود 8 سال توانسته است که باردیگر در میان 5 تیم برتر کشور قرار بگیرد و تمام تلاش خود را برای مسابقه های آتی نیز انجام می دهیم.
غیاثی با تقدیر از تماشاگران قمی در حمایت از این تیم گفت: این مساوی که کمتر از برد برای ما نبود را به تماشاگران خوب استان قم تبریک می گویم و از انرژی مثبتی که تماشاگران به بازیکنان تیم منتقل کردند، تقدیر می کنم.

** سرمربی صنایع گیتی پسند اصفهان: تولد یک مربی جدید به نام غیاثی را تبریک می گویم
سرمربی صنایع گیتی پسند اصفهان نیز پس از پایان این بازی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: تولد یک مربی جدید به نام سید وحید غیاثی، به کادر مربیان باشگاه های کشور که آینده درخشانی دارد و فوق العاده بود را، تبریک عرض می کنم.
حسین شمس اظهار کرد: وحید غیاثی هنگامی که تیمش عقب می افتد، نگران نمی شود و بازی 5 نفره را انجام می دهد.
وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان این که گیتی پسند برای قهرمانی تلاش می کند، به داوری مسابقه انتقاد داشت و گفت: داور در نیمه دوم یک پنالتی را روی علی اصغر حسن زاده و چند خطا را نگرفت.
این دیدار در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید سردار جعفر حیدریان قم با حساب 3 بر 3 مساوی پایان یافت.
7406/ 1175 خبرنگار: عباس منجمی ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.