به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس قم ، سردار کاظم مجتبایی درحاشیه بازدید از کشفیات اخیر پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی قم در گفت و گویی اظهار داشت: این سه باند در یک هفته گذشته محموله های مواد مخدر را از استان های جنوبی به سمت مرکز کشور و سایر استانها حمل می‌کردند، که ازآنان علاوه بر مواد مخدر پنج دستگاه خودرو و وسیله نقلیه و یک قبضه اسلحه شکاری کشف شد.
وی ادامه داد: پلیس قم تمام تلاش خود را برای برخورد جدی و مقابله بی امان با سرشاخه های اصلی مواد مخدر که به صورت کلان مواد مخدر را از استان های شرقی و جنوبی به سمت مرکز کشور و سایر استان ها حمله می کنند، بکار می گیرد.
فرمانده انتظامی قم اضافه کرد: این باندها با اقدامات پلیسی دستگیر شدند،بنابراین برنامه ریزی بسیار خوبی صورت گرفته و تلاش وسیعی در این زمینه انجام می دهیم.
وی بیان داشت: با تلاش و سعی جدی و مشارکتی که سایر دستگاه‌های امنیتی به خصوص مجموعه ی قضائی دارند اقدامات خوبی صورت گرفته است به طوری که از ابتدای امسال بیش از سه تن و 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.
مجتبایی عنوان کرد: البته تمرکز ما فقط روی باندهای اصلی نیست بلکه خرده فروشانی که در سطح شهر و در معابر و میادین به صورت تابلو حضور دارند و اسباب نگرانی و آزردگی خاطر مردم را فراهم آورده اند نیز در دستور کار پلیس قرار دارند، تاکنون تلاش‌ مضاعفی صورت گرفته و بسیاری از این افراد جمع آوری و به کمپ های مختلف معرفی شده اند.
/8138/ 6133/ تنظیم کننده: فرزانه پیری **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.