به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد سعیدی روز یکشنبه در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: هیچ پلیسی در دنیا اعتقادهای مذهبی نیروهای انتظامی کشور ما را ندارد و این اعتقادها، رسالت و نشاط خاصی را در میان کارکنان نیروی انتظامی به وجود آورده است.
وی افزود: نیروی انتظامی ما در سایه رهبری شایسته به اجرای وظایف خویش می پردازد، چراکه نیروی انتظامی نهالی است که از ابتدای پیروی انقلاب اسلامی روز به روز رشد کرده و اعتبار خاصی را کسب کرده است.
امام جمعه موقت قم با اشاره به عنصر معنویت و محبوبیت در نیروی های انتظامی گفت: به طور معمول در دنیا جایگاه نیروهای پلیس نزد مردم روز به روز کاهش می یابد اما این وضعیت در ایران به طور کامل متفاوت بوده و سطح اعتماد مردم به ناجا ارتقا یافته است.
سعیدی با اشاره به این که کارکنان ناجا باید با پاسداری و مراقبت از دستاوردها، جایگاه خویش را حفظ و ارتقا بخشند گفت: حضور فرماندهان نیروی انتظامی در شهر مقدس قم و دیدار با مراجع تقلید نشان دهنده همبستگی این نهاد اجتماعی با مراکز دینی است و امیدواریم این همکاری ها موجب گسترش چتر امنیت کشور در عرصه های مختلف شود.
وی با تقدیر از زحمات کارکنان نیروی انتظامی برای تامین امنیت کشور به ویژه شهر مقدس قم گفت: ما قدردان این خدمات صادقانه هستیم و برای توفیق های روز افزون نیروی انتظامی دعا می کنیم.

** ناجا در حفظ دستاوردهای نظام کاملا هوشیار است
فرمانده نیروی انتظامی نیز در این دیدار به حوزه فعالیت کارکنان ناجا اشاره کرد و گفت: این کارکنان با حضور گسترده در شهرها و روستاها موجب ارتقای امنیت کشور شدند و ناجا با گستردگی سطح وظایف خویش برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم تلاش می کند.
سردار حسین اشتری با اشاره به آمار بالای تصادف ها در کشور افزود: با وجود کاهش چهاردرصدی حوادث جاده ای در سال جاری، اما این آمار باید هرچه بیشتر کاهش یافته و در همین راستا باید به نقطه ای برسیم که حتی یک تن نیز در حوادث جاده ای کشته نشود.
وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در حفظ دستاوردهای نظام به صورت کامل هوشیار است و در مورد حفظ عفاف و حجاب و سایر مباحث فرهنگی و اجتماعی، اقدام های مناسب و ارزشمندی انجام داده است.
سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، امروز در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو کرد.
14 تا 20 مهرماه به عنوان هفته ناجا نامگذاری شده است.
7405/ 1175 / 8138 خبرنگار: محمد جنابان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.