حسن عباسی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: مسابقه بزرگ هنرهای رزمی در چهار استایل شامل هنرهای رزمی، سلاح‌های سرد، دفاع شخصی و فرم برنامه‌ریزی شده و به میزبانی هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم و البته به شکل مجازی با حضور ورزشکاران تمام رده‌های سنی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: برای این دوره از مسابقات هنرهای رزمی جوایز ارزنده‌ای در نظر گرفته شده و به نفرات اول تا سوم هر استایل حکم قهرمانی رسمی تعلق می‌گیرد، همچنین قهرمانان رزمی‌کار از استان‌های سراسر کشور بدون هیچ محدودیت رشته یا سبک رزمی امکان حضور در این رقابت را دارند.
رییس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم افزود: اجرای هر رزمی‌کار یا کونگ‌فوکار باید در قالب کلیپ تا پنجم اردیبهشت ماه انجام شود، ضمنا هماهنگی‌های این دوره از مسابقات در بخش آقایان با محمدعلی کریمی دبیر هیات و در قسمت بانوان با خانم پناه‌زاده نایب‌رئیس هیات انجام می‌شود.

عباسی اظهار داشت: تمامی شرکت کنندگان در مسابقه مجازی هنرهای فردی کونگ‌فو، کلیپ‌های خود را از طریق فضای مجازی به هیات کونگ‌فو قم ارسال می‌کنند و بعد از بررسی و قضاوت داوران برترین‌ها مشخص خواهد شد.

وی در ادامه به عملکرد کونگ‌فو قم در سال قبل اشاره کرد و گفت: نتیجه حضور کونگ‌فوکاران قم در مسابقات کشوری سال گذشته کسب ۱۴۰ مدال طلا، نقره و برنز بود، ضمن اینکه حدود ۱۲۰۰ ورزشکار سازمان یافته در آمار بیمه‌ شده‌های هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی به ثبت رسید.
عباسی با بیان اینکه بیش از ۲۰ سبک در کونگ‌فو کشور فعال است، اضافه کرد: ۶۰ مدال طلا، ۳۰ نشان نقره و ۵۰ برنز حاصل رقابت کونگ‌فوکاران در مسابقات مختلف سال گذشته بود، ضمن اینکه دو میزبانی از مسابقات سبک‌های نیوکونگ‌فو و گراتسان قهرمانی کشور داشتیم.
وی با اشاره به فعالیت تعداد ۳۰ نفر در بخش داوری کونگ‌فو قم، گفت: حاصل تلاش۲۰ مربی کونگ‌فو قم در ۴۰ باشگاه فعال این رشته، کسب یک نشان طلا از رقابت‌های رده سنی جوانان و یک مدال برنز از پیکارهای رده سنی بزرگسالان رقابت‌های فدراسیون کونگ‌ف و هنرهای رزمی بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.