به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر دوشنبه در نشستی با حضور جمعی از خدمتگزاران به مردم در راستای لبیک به پیام رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مؤمنانه به قشر آسیب پذیر که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، بیان کرد: توجه ویژه اقشار مختلف جامعه به آسیب دیدگان شیوع بیماری کرونا امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی یکی از رسالت‌های آستان مقدس را کمک به قشر آسیب دیده عنوان کرد و افزود: خادمان آستان مقدس با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به صورت جهادی سفره افطاری تبرکی حرم را در منازل آسیب دیدگان برپا می‌کنند.

امام جمعه قم ضمن تقدیر از فداکاری‌های کادر درمانی و خدمت رسانی بدون چشم داشت جهادگران به بیماران تصریح کرد: کمک مؤمنانه تنها برای تقویت مالی آسیب دیدگان نیست.

وی ادامه داد: ما در کنار خدمات مادی خود، باید نسبت به حفظ و تقویت دیانت الهی، اخلاق، فرهنگ و تضرع به درگاه الهی اهتمام داشته باشیم.

آیت الله سعیدی بیان کرد: امسال شاهد باشکوه‌ترین تضرع‌ها با درگاه الهی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) بودیم که امیدواریم هر سال به کیفیت این عبادت و ارتباط معنوی افزوده شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.