محمدرضا گروسی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، عامل مهم توسعه و تعالی استان را توانمندی نیروهای انسانی دانست و افزود: برای تعالی و افزایش کیفیت خدمات ارائه‌شده به مردم باید آموزش دو مهارت اطلاعاتی و آگاهی بخشی و همچنین مهارت برنامه محوری در راس برنامه‌های این معاونت قرار گیرد.

 وی اظهار داشت: جایگاه سازمانی معاونت توسعه مدیریت و منابع به‌گونه‌ای تعریف‌شده است که در تمام بخش‌های استانداری و ارگان‌های اجرایی و دولتی تاثیر بسزایی دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم بیشترین آموزش‌های ارائه‌شده در سطح کارمندان دولتی را مربوط به این دو مهارت دانست و تصریح کرد: رسانه نیز به‌عنوان مهم‌ترین رکن آگاهی بخشی در جامعه در رسیدن به اهداف عالی همیشه همراه ما بوده است.

وی ادامه داد: معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری قم دارای سه اداره کل برنامه‌ریزی نو سازی و تحول اداری، اداره کل اداری مالی و اداره کل فن‌آوری و اطلاعات و شبکه دولت است.

گروسی برنامه‌های اداره کل برنامه‌ریزی نوسازی و تحول اداری را بیان و خاطرنشان کرد: رصد، تدوین و نظارت از مهم‌ترین ارکان این اداره کل بوده که راهبری تمام فعالیت‌های اداره کل‌ها در سطح استان با قوی‌ترین کارشناسان انجام می‌شود.

وی عملکرد اداره کل مالی با مدیریت صحیح برنامه‌ها با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: اداره کل  فن‌آوری و اطلاعات شبکه دولت نیز در سال گذشته از اداره کل‌های موثر درحرکت به سمت دولت الکترونیک بوده است.

وی تاکید کرد: آموزش نیروی انسانی ماهر یکی از عوامل موثر در پیشبرد اهداف یک جامعه بوده و در کشورهای توسعه‌یافته به‌عنوان نخستین رکن توسعه‌یافتگی به آن توجه می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.