به گزارش مرکز خبر حوزه، وی روز دوشنبه دردیدار مسئولان بنیاد خاتم الاوصیاء(ص) افزود: این مساله و مسائل دیگر در آینده می‌طلبد، مسئولان و مردم دشمن را خوب بشناسند، به وظائفی که به آن‌ها سپرده‌شده، درست عمل کنند، تا در پی این بی‌مسئولیتی کشور دچار خسارت نشود.

وی ادامه داد: اگر مسئولان در برابر دشمن بیدار و هوشیار بودند و به‌موقع و درست در برابر فتنه عمل می‌کردند، نباید شاهد این‌همه خسارت در این حوادث می‌شدیم. اگر این روزها شاهد حوادثی در جامعه هستیم به دلیل ضعف درعملکرد و پذیرش مسئولیتی می‌باشد که به ما واگذار شده‌است.

آیت الله علوی گرگانی اظهار داشت:‌ضعف و سستی در مسئولیت‌ها باعث شده نظام، انقلاب و کشور گرفتار خسارت دراین روزها شود

وی گفت:‌ اگر مواظب خیانت‌های افراد نباشیم، معلوم نیست انقلاب اسلامی به مسیر خود ادامه دهد.

آیت الله علوی گرگانی بر بصیرت افزایی در برابر فتنه و آمادگی رزمی و فکری همه آحاد مردم در برابر دشمن تاکید کرد و گفت: اسلام دین حق است و باید به‌گونه‌ای در برابر دشمن عمل کنیم که دشمن جرأت طمع به کشور ما را نداشته باشد.

به دنبال تغییر نظام پرداخت یارانه به بنزین و اصلاح قیمت آن، گروه‌هایی از مردم برخی شهرهای کشور در اعتراض به این موضوع تجمع‌های خیابانی برگزار کردند. این تجمع‌ها در برخی شهرها با سوءاستفاده اغتشاشگران آموزش‌دیده، به خشونت کشیده و منجر به تخریب اموال عمومی و حمله به مراکز دولتی، حوزه‌های علمیه و بانک‌ها شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.