مرتضی حیدری روز یکشنبه در همایش پلیس، امنیت و اصناف در سالن جلسات مجتمع اداری اصناف قم تاکید کرد: تعامل و همکاری پلیس، اصناف و قوه قضاییه سبب شده که قم از نظر تورم عمومی در سطح مطلوبی در کشور قرار گیرد.

 وی اظهار داشت:‌ تلاش‌های اصناف استان در راستای تامین کالای مصرفی و معیشتی مردم کاملا مشهود و ارزشمند است.

 وی گفت:‌ پوزه آمریکا در صحنه تحریم های اقتصادی به خاک مالیده شده و دشمن به هدف خود در برهم زدن آرامش روانی و اقتصادی کشور نرسیده است.
 حیدری افزود:‌ مردم ایران راه و مسیر خود را با تاسی به سید و سالار شهیدان انتخاب کرده و حاضر نیستند از آرمان های خود به بهای پیروی از استکبار دست بردارند.
فرماندار قم گفت: با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی و پیشرفت های روزافزون نظام دیگر شکی در ماندگاری وقدرتمندی انقلاب باقی نمانده است.

وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت:‌ عامل اصلی امنیت کشور نیروهای مختلف نظامی به ویژه نیروی انتظامی است که شبانه‌روز برای امنیت کشور مشغول فعالیت هستند.
فرماندار قم خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ نوع ماموریت و مسئولیت مختلف در رابطه با نیروی انتظامی وجود دارد  که نمادی از تلاش‌های بی دریغ این نهاد است، پلیس مایه آرامش و امنیت مردم بوده و مردم نیز به وجود نیروی انتظامی افتخار می‌کنند.
وی گفت:‌ ارتباط بین پلیس و اصناف تنگاتنگ است، زندگی توام با آرامش هدف مهم پلیس و اصناف استان است.
در پایان این آیین از سردار عبدالرضا آقاخانی فرماندهی انتظامی قم و جمعی ازفرماندهان ارشد پلیس استان و رئیس اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی و اتحادیه آرایشگران زنان استان با اهدای لوحی تقدیر شد.
همچنین از محمد رحیمی تعمیرکار لوازم خانگی با عنوان کاسب نمونه و منصف استان نیز تقدیر به عمل آمد، این کاسب نمونه استان یک دستگاه ماشین لباسشویی با هزینه ۱۰ هزار تومان تعمیر کرده بود در حالی واحدهای تعمیرکاری دیگر هزینه ای ۳ میلیون تومانی برای تعمیر آن برآورده می‌کردند.
۳۵ هزار واحد صنفی پروانه دار در استان قم مشغول فعالیت هستند.

۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.