به گزارش روز سه‌شنبه مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رحیمیان در دیدار خانواده سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به توطئه‌های جبهه استکبار علیه حزب‌الله از آغاز تاکنون افزود: همه این توطئه‌ها سبب محبوبیت و قدرت بیشتر حزب‌الله شده است.

وی همچنین ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید هادی نصرالله، شهادت ایشان را منشا تحولی عظیم در تثبیت حقانیت و محبوبیت حزب‌الله لبنان دانست و اظهار کرد: در مقایسه با فرزندان رؤسا و رهبران جهان عرب استثنایی است که فرزند رهبر مقاومت در خط مقدم نبرد با صهیونیست‌ها تا آخرین گلوله بجنگد تا شهید شود و جنازه‌اش به اسارت دشمن دربیاید.

تولیت مسجد مقدس جمکران تحولات عالم در ۵۰ سال اخیر را بسیار عظیم و شگرف دانست و افزود: نخستین جنگ رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی مصر، اردن و سوریه به پیروزی سریع آن منتهی و بخش‌هایی از سرزمین‌های عربی تصرف شد اما چهل سال بعد و درحالی‌که اسرائیل از جمیع جهات نظامی مجهزتر شده بود در مواجهه با گروه کوچکی از شیعیان به نام حزب‌الله، برای نخستین بار زهر شکست را چشید.

رحیمیان اضافه کرد: امروز مقاومت و پیروزی‌های انصار الله در یمن در برابر تمام جبهه استکبار، باعث شگفتی عالم شده است.

وی خاطرنشان کرد: سقوط مستکبرین جلوی چشمان ما در حال رقم خوردن است و رژیم صهیونیستی که روزگاری شعار از نیل تا فرات را سر می‌داد امروز از ترس مقاومت دیوار بتنی دور خود می‌کشد و خود را در منطقه‌ای کوچک محدود کرده است.

مراسم گرامیداشت شهید «محمدهادی نصرالله» فرزند ارشد دبیرکل حزب‌الله لبنان شب گذشته با پیام‌های آیت‌الله نوری همدانی از مراجع تقلید و سید حسن نصرالله و با حضور خانواده این شهید و جمعی از علمای حوزه‌های علمیه و اقشار مختلف مردم در قم برگزار شد.

شهید محمدهادی نصرالله در روز ۲۲ شهریورماه ۱۳۷۶ مطابق با سپتامبر سال ۱۹۹۷ میلادی، در حمله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در قله موسوم به «جبل الرفیع» در جنوب لبنان به شهادت رسید.

۱۱۷۵ / 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.