احمد امیرآبادی فراهانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه متأسفانه برخی مدیران، سرمایه گذاران را تحویل نمی گیرند، خاطرنشان کرد: طرد سرمایه گذاران به هر دلیلی اصلا قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه نهادهای نظارتی باید با مدیران متخلف و فساد و رانت خواری در دستگاههای اجرایی مقابله کنند، اما نباید جرأت مدیران را بگیریم، اظهار داشت: همه باید با دستگاههای اجرایی برای پیشبرد کارها مشارکت داشته باشیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیران برای تخفیف و تسهیل در برخی مسائل اختیاراتی دارند که باید از آنها برای جذب سرمایه گذاران استفاده کنیم، گفت: اگر مدیری به دنبال این تسهیلات نباشد، قطعا سرمایه گذاران به استان های دیگر می روند.

وی همچنین بر ضرورت شفاف سازی در تمامی مسائل در کشور تأکید کرد و گفت: اگر می خواهیم جلوی تخلفات، سوءاستفاده ها و رانت خواری ها گرفته شود، باید در میان همه مسئولان و نهادهای کشور شفافیت داشته باشیم و این حق مردم است.

امیرآبادی با اشاره به معرفی اموال مسئولان و لزوم راستی آزمایی آن، تصریح کرد: کسی در کشور زبانی با مسأله شفافیت مخالف نیست، اما متأسفانه برخی آن را قبول ندارند و همه باید کمک کنیم که به این مهم دست پیدا کنیم.

۸۱۴۶/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.