عبدالله جلالی عصر دوشنبه در یکصد و دوازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در ساختمان شهید باکری این شورا، با تاکید بر ضرورت حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ، افزود: مدیریت شهری قم خود را در خدمت شهدا می‌داند و از هر تلاشی در این راستا کوتاهی نخواهد کرد.

وی با اشاره به توجه مدیریت شهری قم به آسیب های فرهنگی و اجتماعی افزود: با وجود اینکه مدیریت شهری در حوزه آسیب های اجتماعی و فرهنگی کارهای خوبی انجام داده است ولی خلاهای زیادی همچنان در این زمینه وجود دارد.

وی تاکید کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری قم از هیچ اقدامی در راستای کمک به سایر نهادهای انقلابی برای کاهش آسیب های فرهنگی و اجتماعی است کوتاهی نخواهد کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم نیز در این جلسه با اشاره به نظر هیات تطبیق فرمانداری پیرامون رد چهار مصوبه این شورا گفت: تمام این مصوبه ها بر اساس اقتضا و شایط خاص آنها به تصویب رسیده است.

مجید اخوان، با تاکید بر ضرورت اصرار اعضای شورای اسلامی شهر بر مصوبه های پیشین خود، ادامه داد: تمام این مصوبه ها بر اساس اقتضای شرایط و به دلیل این بوده است که ضابطه خاصی برای آنها وجود نداشته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم، نیز دراین جلسه با اشاره به لایحه اخذ مجوز الحاق ۱۰۸ مترمربع از اراضی بوستان گلها به کتابخانه امام علی(ع) گفت: این قطعه زمین برای ساخت سرویس بهداشتی این کتابخانه است.

حسن مالکی نژاد با انتقاد از روند طولانی بررسی الحاق این قطعه زمین گفت: روند بررسی این موضوع بیش از ۲ سال به طول انجامیده و این در حالی است که اگر روند واگذاری این زمین در تابستان انجام میشد، تا ابتدای مهرماه سرویس های بهداشتی این کتابخانه نیز احداث و به بهره برداری می‌رسید.

اعضای شورای اسلامی شهر قم در ادامه با بررسی نظر هیات تطبیق فرمانداری قم و رد چهار مصوبه پیشین این شورا، بر مصوبه پیشین خود اصرار کردند که با این اصرار، این لوایح برای بررسی و تصمیم گیری نهایی به شورای حل اختلاف استان ارسال میشود.

۷۴۰۴/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.