مدیرکل ورزش و جوانان قم در این آیین که بهرام سرمست استاندار قم نیز حضور داشت، گفت: ۸۰۳ ورزشکار در قالب ۷۸ تیم دختران و پسران از استان قم در رشته‌های مختلف در دومین المپیاد استعدادهای برتر شرکت می‌کنند که برنامه‌ریزی‌شده است تا جایگاه قم در این دوره از رقابت‌ها نسبت به دوره گذشته افزایش یابد.

رسول منعم با اشاره به میزبانی قم از ۲ رشته ورزشی در قالب مسابقات استعدادهای برتر کشور افزود: قم به‌عنوان میزبان مسابقات رشته فوتسال و تکواندو پسران در المپیاد استعدادهای برتر انتخاب‌شده است.

وی بابیان اینکه تلاش شده تا میزبانی این رقابت‌ها از سطح کیفی بالایی برخوردار باشد، گفت: در نخستین دوره این المپیاد ۴۵۰ هزار ورزشکار از سراسر کشور حضور داشتند که این تعداد ورزشکار در دومین دوره این رقابت‌ها به بیش از  ۷۰۰ هزار ورزشکار افزایش‌یافته است.

المپیاد استعدادهای برتر فوتسال پسران کشور که از امروز به میزبانی استان قم کار خود را آغاز کرده است تا روز چهارشنبه ششم شهریورماه ادامه خواهد یافت.

تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در هشت گروه شامل پنج گروه ۴ تیمی و سه گروه ۳ تیمی به مصاف هم خواهند رفت. این رقابت‌ها در ۴ مرحله گروهی، حذفی، نیمه‌نهایی و پایانی و با برگزاری ۶۴ مسابقه برنامه‌ریزی‌شده است.

۷۴۰۴/ ۱۱۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.