سید مهدی غیاثی جمعه شب در پایان دیدار این تیم با فرش آرای مشهد از سری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه شهید سردار جعفر حیدریان قم در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این دیدار خانگی به دنبال کسب سه امتیاز مسابقه بودیم.

وی افزود: تیم مقابل را آنالیز و بازیکنان خود را در این زمینه توجیه کرده بودیم، اما متاسفانه امروز ۲ بازیکن تاثیرگذار ما محمدحسین کوهستانی و جعفر نجفی حضور نداشتند و دست ما در تعویض های هجومی بسته بود و آن‌گونه که می خواستیم، نمی توانستیم در کارهای هجومی شرکت کنیم.  

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم خاطرنشان کرد: نیمه نخست برای ما و نیمه دوم نیز، نتیجه برای تیم فرش آرای مشهد بود؛ ولی ما سه گل قطعی را نزدیم.

غیاثی بیان کرد: تیم فوتسال فرش آرای مشهد به هماهنگی خوبی دست یافته است و روز به روز بهتر می شود و امروز نیز در نیمه دوم نشان داد که تیم قابل اعتمادی می باشد.  

وی درباره علت باخت تیم قم در نیمه دوم در چند مسابقه این فصل خاطرنشان کرد: به بازیکنانی نیاز داشتیم که در این مسابقه ها آسیب دیده بودند و دست ما در تعویض ها بسته بود.  

وی در بخش دیگر سخنان خود، با تاکید بر اینکه تماشاگران از مسائل حاشیه‌ای پرهیز کنند، گفت: از هواداران خوب قمی که همیشه در مسابقه‌های گوناگون حامی و مشوق این تیم بوده‌اند، تقدیر و سپاسگزاری می‌کنیم و ان‌شاءالله در آینده نیز در مسابقه ها فقط تیم خودشان را تشویق کنند.

این مسابقه با نتیجه ۲ بر ۲ به مساوی پایان یافت و تیم سوهان محمدسیما با ۴ برد، ۲ مساوی و ۲ باخت و ۱۹ گل زده و ۱۳ گل خورده، ۱۴ امتیازی است و در رده سوم قرار دارد؛ در حال حاضر تیم قم به همراه مس سونگون ورزقان از استان آذربایجان شرقی با ۱۳ گل خورده بهترین خط دفاعی را دارند.

همچنین تیم فرش آرای مشهد از استان خراسان رضوی با ۳ برد، ۳ مساوی و ۲ باخت و ۱۸ گل زده و ۱۶ گل خورده، ۱۲ امتیازی است و در رده پنجم قرار دارد.

سوهان محمد سیما در هفته نهم این رقابت ها، ۳۱ مردادماه سال جاری، ساعت ۱۸ مهمان تیم مس سونگون در تبریز است و فرش آرا نیز در همان تاریخ میزبان تیم مقاومت البزر کرج می‌باشد. 

۷۴۰۶/   ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.