آیت الله سید احمد خاتمی روز دوشنبه در خطبه های نماز عید سعید قربان در مسجد جمکران در قم اظهار داشت: امروز هر کس غیرت دینی دارد با شکوه مرگ بر آمریکا می گوید.
وی با بیان اینکه حج ابراهیمی منش ابراهیم خلیل الرحمان را زنده کرد، گفت: برائت از مشرکان سیره قرآن، پیامبراکرم (ص) و معصومین در مراسم حج بوده و از برکت های انقلاب اسلامی نیر احیای مراسم برائت از مشرکان آدم کش، کودک کش، آمریکا و صهیونیست های جنایتکار که روز گذشته نماز عید مسلمانان را در مسجد الاقصی به خاک و خون کشیدند، به شمار می آید.
آیت الله خاتمی بیان داشت: آمریکا و همپیمانانش، رژیم صهیونیستی با انقلاب اسلامی مساله دارند و لبه تیز همجمه  آنها نیز انقلاب ناب است و با دین طرف هستند و می خواهند ملت ایران دست از دین خود بردارند.
وی افزود: مخالفت آنها با ایران دقیقا با همین هدف است و به خوبی می دانند که ما تروریست نیستیم، بلکه خودشان ترویست هستند و آمریکا و همپیمانانش و رژیم غاصب صهیونیستی در خط مقدم نقض حقوق بشر قرار دارند.
وی گفت: این همه در یمن آدم می کشند، و بیش از ۱۰ هزار تن را در این کشور کشتند ، شما آمریکاییها و صهیونیست ها که اصلا حقوق بشر نمی فهمید تروریستید.
آیت الله خاتمی اظهار داشت: سخن از بمب اتم نیست چون می دانند فقه ما با  سلاح کشتار جمعی مخالف است و ما کاری به بمب اتم هم نداریم،آنها امروز از اینکه اسلام بویژه ایران جان گرفته هراس دارند..
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان تصریح کرد: به اعتماد وعده های خداوند می گویم که دشمنان ملت ایران تاکنون نتوانستند هیچ غلطی بکنند و از این پس هم نخواهند توانست و همان گونه که خدا در آیه ۴۲ سوره نور فرموده، با تقوی شما کید و دشمنی دشمنان به ضرر شما نخواهد بود.
وی گفت: ملت ایران به خواست خداوند ماندگارند و دشمنان آنها خواهند رفت.
وی یادآور شد: روسای جمهور آمریکا پس پیروزی انقلاب، از اولین آنها کارتر تا آخرینشان که این روانی سرکار آمده است، آرزوی براندازی نظام اسلامی را داشتند ولی از پا افتادند، بعضی از آنها نیز مردند و این آرزو را به گور بردند و آمریکاییها و صهیونیست ها امروز هم قطعا این آرزو را به گور خواهند برد.
آیت الله خاتمی اضافه کرد: ملت عاشق اهل بیت ایران اسلامی ماندگار هستند و به یاری خداوند مشکل ها را پشت سر خواهند گذاشت.
۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.