بهرام سرمست روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت روز خبرنگار افزود:  یکی از معیارهای سنجش عملکرد مدیران استان نحوه پاسخگویی آنها به خبرنگاران و مردم است.

وی با تاکید برضرورت خود انتقادی مسئولان از عملکرد خود، گفت: مسئولان بسیار حرف می زنند و کمتر می شنوند، ولی باید گوش شنوا داشت و به انتقادات نیز توجه کرد.

سرمست با بیان اینکه مخاطب درد دل های خبرنگاران باید پاسخگو باشند اظهار داشت: انتظار پاسخگویی، در دسترس بودن، ارائه گزارش عملکرد و تبیین مواضع خبرنگاران از مدیران اجرایی، انتظارهای حداقلی و به حق خبرنگاران از مسئولان است که باید به این انتظارات به درستی پاسخ داد.

استاندار قم، اظهار داشت: زحمات خبرنگاران با لوح سپاس و کارت هدیه قابل ادا کردن نیست چرا که آنان با تمام مشکلات در حال انجام وظیفه پذیرش مسئولیت اجتماعی و رسالت خبرنگاری هستند.

وی با بیان اینکه باید مسئولان استان از انتقاد خبرنگاران استقبال کنند، ادامه داد: در عصر ارتباطات و اطلاعات نیازمند مهارت های کلامی، شنیداری و همچنین مهارت تفاهم و پاسخگویی متقابل هستیم.

شهید محمود صارمی خبرنگار و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در افغانستان بود که در ۱۷ مردادماه سال ۷۷ در جریان کشتار دیپلمات‌های ایرانی در مزار شریف به دست طالبان به شهادت رسید و این روز در تقویم رسمی کشور به عنوان «روز خبرنگار» نام گرفت.

۷۴۰۴/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.