رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در تخصیص اعتبارات، اتمام پروژه‌های نیمه کاره در اولویت باشد تا به نتیجه ای مناسب در بهره‌وری بودجه‌ای دست یابیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه قم، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور عصر امروز در اولین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان قم در تالار امام رضا (ع) فرمانداری عنوان کرد: با توجه به تخصیص بودجه، تمامی دستگاه‌های اجرایی باید تعهد بدهند که پروژه‌ها را در وقت مقرر به اتمام برسانند.
حجت الاسلام ذوالنور افزود: در تخصیص اعتبارات، اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره در اولویت باشد تا به نتیجه‌ای مناسب در بهره‌وری بودجه‌ای دست یابیم.
وی اظهار کرد: تورم در سال 98 نسبت به سال قبل 4 برابر شده و چگونه می توان با اعتبارات کم برخی از پروژه ها را به اتمام رساند در این‌باره بهتر بود با مدیریت منسجم و تجمیع اعتبارات چند مورد از پروژه‌های مهم را تکمیل کرد.
نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: گرانی و تورم موجب می شود یک پروژه چند سالی به طول بیانجامد و عملا در سال بعد نتوان آن را به اتمام رساند و پروژه‌ها به اصطلاح زخمی بمانند.
وی عنوان کرد: در شرایط فعلی نیازها نامحدود و اعتبارت محدود است و هنر مدیریت انطباق این دو شرایط با یکدیگر است.
حجت الاسلام ذوالنور خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد دستگاه‌های اجرایی یک پروژه جدیدی را تعریف کنند بلکه باید روی پروژه های مهم متمرکز شد.
وی گفت: پروژه و طرح زودبازده که به نفع مردم است نباید روی زمین بماند، در تعریف پروژه ها نیز نیاز به مطالعات دقیق داریم.
نماینده مردم قم در مجلس متذکر شد: بنا به کارایی پروژه ها و بازدهی که برای مردم دارد هر پروژه ای باید تا سه سال تعریف شود و از طولانی شدن اجرای آن جلوگیری کرد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.