مدیرعامل خبرگزاری کار ایران (ایلنا) با حضور در دفتر استاندار قم، با وی دیدار و گفت وگو کرد؛ دیداری که طرفین در آن، بر ضرورت امیدبخشی هرچه بیشتر به جامعه تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مسعود حیدری مدیرعامل خبرگزاری کار ایران (ایلنا) با حضور در دفتر دکتر بهرام سرمست استاندار قم، ضمن دیدار و گفت‌وگو با نماینده عالی دولت در این استان، اظهار داشت: خبرگزاری ایلنا بعنوان یکی از رسانه‌های مهم کشور، همواره سعی داشته استقلال خود را حفظ کند.

مدیرعامل خبرگزاری ایلنا خاطرنشان کرد: فعالیت‌های قابل توجه این خبرگزاری، در حوزه کارگری و پوشش اخبار این قشر عظیم جامعه ایران است و خوشبختانه شاهد تأثیرگذار بودن این اخبار در فضای جامعه کارگری هستیم.

حیدری اظهار داشت: اخبار قم به جهت شرایط خاص سیاسی و مرکزیت دینی و مذهبی، دارای اهمیت فراوان است و ما هم به آن توجه داریم.

وی گفت: در انعکاس همه اخبار و رویدادهای مختلف استانی، ملی و بین المللی در خبرگزاری ایلنا، سعی داریم موجبات ناامیدی مردم را فراهم نکرده و بالعکس امیدبخشی به جامعه داشته باشیم و قطعا با همین رویه، آمادگی کامل داریم تا نسبت به پوشش اخبار و رویدادهای استان قم و استانداری آن، همکاری لازم را داشته باشیم.

استاندار قم نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه مسئولان در همه رده‌ها باید ارتباط نزدیک با رسانه‌ها داشته باشند، گفت: شرط موفقیت در کارها آن است که با مردم در ارتباط باشیم و مسائل را با آنها در میان بگذاریم که این امر از طریق ارتباط با رسانه‌ها محقق خواهد شد.

سرمست گفت: از ابتدای دوران مسئولیت به عنوان استاندار قم و با توجه به حساسیت‌هایی که در این استان وجود دارد تلاش داشته‌ام تا با همه گروه‌ها تعامل خوبی داشته باشم و همین موضوع باعث شده تا مردم احساس رضایت کنند و مشکلات آنها نیز در زمان کوتاه مورد رسیدگی قرار گیرد.

" alt="" width="100" height="70"> --> دیدار مسعود حیدری مدیرعامل ایلنا با دکتر بهرام سرمست استاندار قم1 دیدار مسعود حیدری مدیرعامل ایلنا با دکتر بهرام سرمست استاندار قم2 دیدار مسعود حیدری مدیرعامل ایلنا با دکتر بهرام سرمست استاندار قم3 دیدار مسعود حیدری مدیرعامل ایلنا با دکتر بهرام سرمست استاندار قم4 دیدار مسعود حیدری مدیرعامل ایلنا با دکتر بهرام سرمست استاندار قم5 دیدار مسعود حیدری مدیرعامل ایلنا با دکتر بهرام سرمست استاندار قم6 دیدار مسعود حیدری مدیرعامل ایلنا با دکتر بهرام سرمست استاندار قم1 دیدار مسعود حیدری مدیرعامل ایلنا با دکتر بهرام سرمست استاندار قم2 دیدار مسعود حیدری مدیرعامل ایلنا با دکتر بهرام سرمست استاندار قم3 دیدار مسعود حیدری مدیرعامل ایلنا با دکتر بهرام سرمست استاندار قم4 دیدار مسعود حیدری مدیرعامل ایلنا با دکتر بهرام سرمست استاندار قم5 دیدار مسعود حیدری مدیرعامل ایلنا با دکتر بهرام سرمست استاندار قم6
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.