به گزارش ایرنا، مهرداد غضنفری روز چهارشنبه در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت قم افزود: صیانت از حقوق شهروندی بدون توسعه دولت الکترونیک تحقق نخواهد یافت.
وی ادامه داد: استانداری قم رتبه نخست کشور را در مساله صیانت از حقوق شهروندی به دست آورده که نشان می‌دهد وضعیت قم در این زمینه بهتر از استان‌های دیگر است.
وی تصریح کرد: به خاطر وجود برخی اقتضائات امکان اجرا و تحقق صدر صدی دولت الکترونیک وجود نداشته و در پیاده‌سازی آن نیز شیوه‌ها و سلیقه‌های فراوانی در بین دستگاه‌های مختلف وجود دارد.
معاون استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مدیران دستگاه‌های استانی در انتصاب ها و ارزیابی کارمندان فقط عملکرد افراد را مدنظر قرار دهند.
وی افزود: اگر عملکرد دستگاه یا مدیری شفاف و درست باشد نباید از ارزیابی دستگاه‌های نظارتی واهمه داشته باشد، مدیران دستگاه‌های استانی باید در رفتار، گفتار و تصمیم ها در تراز نظام اسلامی باشند.
غضنفری اضافه کرد: رضایت مردم باید هدف نهایی مدیران دستگاه‌های استانی باشد، طبق آموزه‌های اسلامی رضایت مردم با خشنودی و رضایت خداوند متعال همراه است.
وی با تاکید بر اهمیت ارائه پیشنهادهای کاربردی برای بهبود وضعیت توسعه و مدیریت در قم تصریح کرد: دستگاه‌های استانی در ارائه پیشنهادها برای افزایش و تفویض اختیارات ملی کوشا باشند.
7403 / 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.