به گزارش ایرنا، زمزمه عارفان منتظران مهدی فاطمه(عج) در جای جای مسجد جمکران به گوش می رسید و هر کس با دلی پر از حاجت خود را به میعادگاه عاشقان امام زمان(عج) رسانده بود.
مراسم معنوی احیای شب نیمه شعبان که در روایتی از امام صادق(ع) پس از شب قدر، برترین شب زنده داری هاست، جای جای استان قم و باشکوه تر از دیگر نقاط کشور برگزار و مردم و زائران حاضر در اماکن مقدس قم از جمله مسجد جمکران و حرم حضرت معصومه(س) برای تعجیل در ظهور حضرت حجت ابن الحسن (ع) دعا و با ولی عصر(عج) تجدید بیعت کردند.
در آئین احیای نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران، مداحی عباس حیدرزاده، دعای کمیل مهدی رسولی، مناجات خوانی مهدی سلحشور و همچنین سَحَرخوانی استاد شاغلانی اجرا و نماز جماعت صبح با قرائت دعای عهد منتظران ادامه یافت.
ویژه برنامه احیای شب سالروز میلاد حضرت حجت بن الحسن (ع) در مسجد مقدس جمکران که پس از نماز مغرب و عشا در این مسجد آغاز شد، دارای برنامه های متنوعی از جمله نورافشانی، اجرای گروه سرود فرزندان شهدای مدافع حرم فاطمیون، شب شعر انتظار، قرائت زیارت امام حسین (ع) و زیارت آل یاسین (ع) و اجرای برنامه توسط گروه‌های همخوانی میعاد و معراج بود.
علاوه بر مسجد جمکران، احیای نیمه شعبان در مسجد مقدس امام حسن عسکری (ع)، مصلای قدس قم و بقاع شاخص استان نیز با ویژه برنامه هایی برگزار شد.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.