به گزارش ایرنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، سعید یعقوبی روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: این عملیات ها شامل یک مورد برف و کولاک، 19 مورد حادثه جاده ای، 19 ماموریت در خدمات مناسبتی، 15 مورد سیل و آب گرفتگی و سه مورد کوهستان بوده است.
به گفته وی، افراد آسیب دیده شامل 2 تن در برف، 183 مورد در حوادث جاده ای، 2 هزار و 101 تن خدمات مناسبتی، 306 تن در سیل و آب و گرفتگی و10 تن در کوهستان بوده است.
وی بیان کرد: خدمات جمعیت هلال احمر قم در قالب 16 پایگاه ثابت و سیار، با 25 دستگاه خودروهای عملیاتی به همراه 85 نفر روز نیرو ارائه شد.
یعقوبی گفت: 420 تیم شامل یک هزار و 747 نفر در عملیات ها حاضر شدند که در این رابطه 96 دستگاه آمبولانس اعزام، ضمن اینکه 2 مورد عملیات اطفاء حریق و 48 مورد عملیات رها سازی نیز انجام شد.
وی همچنین عنوان کرد: در این ایام 32 تن از زائران و مسافران در طرح نوروزی توسط جمعیت هلال احمر قم اسکان یافتند.
وی در خصوص پوشش امدادی و خدمات هلال احمر در روز طبیعت نیز بیان کرد: در این راستا یک تیم تخصصی کوهستان در فردو از توابع بخش کهک قم و یک تیم تخصصی غواصی و قایق بادی و تجهیزات مستقر در سد کبار و یک تیم تخصصی غواصی و تجهیرات مستقر در سد سنجگان در سلفچگان اعزام شدند.
وی اظهار کرد: همچنین تمامی اکیپ ها در عوارضی قم - کاشان، جمکران، حرم مطهر، جاده قدیم قم - اصفهان، جاده امامزاده عبدالله، جعفریه و بسیاری از مبادی های ورودی شهر مستقر شدند.
1175/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.